• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی ۳۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 10024
  • 17 فروردین 1400 - 16:00
تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی ۳۶ درصد افزایش یافت
یاز اکو - مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: این بانک سال گذشته ۲۷ هزار و ۸۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت کرد که نسبت به سال ۱۳۹۸، ۳۶ درصد افزایش داشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، جواد محمودی روز سه شنبه اظهار کرد: این میزان تسهیلات به ۵۵ هزار نفر متقاضی در بخش زراعت  و صنایع و خدمات کشاورزی پرداخت شد که به ترتیب پنج هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال و ۶ هزار ۱۴۵ میلیارد ریال بود.  

وی افزود: شعب این بانک در بخش دام و طیور نیز مبلغ سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و برای طرح های باغداری ۲ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت کردند.  

مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی به پرداخت تسهیلات  قرض الحسنه ازدواج نیز اشاره و اظهار کرد: شعب این بانک در سال گذشته با جذب کل اعتبار تخصیصی، یک هزار و ۳۹ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۵۱ نفر با نرخ چهار درصد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کردند.

محمودی همچنین در خصوص تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان اسفند ماه سال گذشته مبلغ یک هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال تسهیلات برای خردیدیک هزار و ۹۱۸ دستگاه انواع تراکتور، کمباین، ماشین آلات و ادوات کشاورزی  پرداخت کردند.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح های توسعه کشت گلخانه ای از محل تبصره ۱۸ و ماده ۵۲ الحاقی صندوق توسعه ملی گفت: در سال گذشته در مجموع  ۸۴ هکتار گلخانه شیشه ای  در نقاط مختلف استان با سرمایه گذاری بانک کشاورزی استان احداث و تجهیز شد و تسهیلات پرداختی بانک برای این طرح ها بیش از پنج هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});