• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد

پایش شبانه واحدهای صنعتی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 1029
  • 01 بهمن 1399 - 17:29
پایش شبانه واحدهای صنعتی در آذربایجان شرقی

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از پایش شبانه واحدهای صنعتی استان خبر داد. حسن عباس نژاد گفت: این طرح‌ها با توجه به فرارسیدن فصل سرما و امکان ایجاد پدیده وارونگی و پایداری آلاینده‌ها که یکی از دلایل اصلی آلودگی هوای کلانشهر تبریز است، اجرایی می‌شود. وی افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح شناسایی […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از پایش شبانه واحدهای صنعتی استان خبر داد.

حسن عباس نژاد گفت: این طرح‌ها با توجه به فرارسیدن فصل سرما و امکان ایجاد پدیده وارونگی و پایداری آلاینده‌ها که یکی از دلایل اصلی آلودگی هوای کلانشهر تبریز است، اجرایی می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح شناسایی و برخورد با منابع آلاینده محیط زیست و جلوگیری از تخلف در خارج از ساعت‌های اداری است.

وی گفت: ارتقا کیفی شاخص‌های زیست محیطی واحدهای تولیدی و خدماتی در استان و انجام اصلاحات لازم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

عباس نژاد با اشاره به اینکه این طرح در سنوات گذشته نیز در استان اجرا می‌شد، بیان کرد: این امر بیانگر اهمیت موضوع محیط زیست و به ویژه سلامت مردم در حوزه محیط زیست استان است و بدون شک با اجرای این طرح صنایع و واحدهای تولیدی به سمت توسعه پایدار حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی مابین واحدهای تولیدی و ارگان‌های اجرایی در راستای حفظ محیط زیست استان برقرار است، گفت: حفظ محیط زیست نیازمند همکاری و تعامل مابین مردم، دستگاه‌های اجرایی و صنایع است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد: این گروه‌ها در بازدیدهای دوره‌ای و سرزده از واحدها و مناطق مختلف استان، ضمن شناسایی منابع آلاینده آب، هوا و خاک، با آنان طبق مقررات برخورد می‌کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، وی در ادامه افزود: در همین راستا از مردم درخواست می‌شود با رعایت مسائل زیست محیطی، موارد تخلف را به شماره‌های ۳۳۳۴۳۵۱۳ و یا سامانه تلفن گویای ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});