• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

اردوغان: اجازه تجزیه ترکیه با انتخابات را نخواهیم داد

  • کد خبر : 104399
  • 18 اردیبهشت 1402 - 9:41
اردوغان: اجازه تجزیه ترکیه با انتخابات را نخواهیم داد
یاز اکو - رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در یک سخنرانی انتخاباتی در شهر استانبول گفت که اجازه نخواهد داد رقبای او کشور ترکیه را با انتخابات تجزیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رجب طیب اردوغان در این گردهمایی انتخاباتی که در فرودگاه آتاترک و بنا به ادعای رسانه‌ها با حضور بیش از ۱.۷ میلیون نفر برگزار شد، افزود: اجازه نخواهیم داد که قلیچداراوغلو با همراهی سازمان‌های تروریستی، کشور ترکیه را تجزیه کند.

وی بیان کرد: اگر استانبول بله بگوید، کار انتخابات تمام شده است و ما یک نفر (کمال قلیچداراوغلو جدی‌ترین رقیب اردوغان) را بازنشسته خواهیم کرد.

نامزد ائتلاف جمهور با بیان اینکه رسانه ها و روزنامه‌های اروپا اکنون این تجمع استانبول را رصد و تماشا می کنند، اظهار کرد: امیدوارم که ماسک از چهره کسانی که درباره ترکیه محاسبات سیاه کرده اند، بیفتد.

وی تجمع امروز هوادارانش در استانبول را بهترین پاسخ به رقبای خود دانست و با پیش بینی برنده شدن خود در انتخابات تاکید کرد: بعد از انتخابات به همه ۷۹ استان ترکیه سفر کرده و از همه مردم به طور حضوری قدردانی خواهم کرد.

اردوغان همچنین با برشمردن خدمات دولت و حزب عدالت و توسعه در طول دو دهه گذشته در کشور ترکیه گفت: کسانی که کمپین جهانی راه انداخته و گفتند که اردوغان باید برود، امروز جواب خود را گرفتند.

وی رقبای خود را عوامل گروه‌های تروریستی ساکن در کوهستان قندیل خواند و افزود: آنها پشت درهای بسته باهم ملاقات کرده و نقشی را که به آنها محول شده است، ایفا می کنند ولی مردم ترکیه در روز یکشنبه هفته آینده با حس میهن پرستی، صندوق‌های رای را پر خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});