• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

معرفی توانمندی‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در ایران اکسپو ۲۰۲۳

  • کد خبر : 104515
  • 19 اردیبهشت 1402 - 9:51
معرفی توانمندی‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در ایران اکسپو ۲۰۲۳
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از معرفی توانمندی‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری استان در رویداد ایران اکسپو ۲۰۲۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمد کلامی با حضور در غرفه استان آذربایجان شرقی در پنجمین دوره ایران اکسپو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری استان با محوریت اطلس سرمایه‌گذاری، زنجیره ارزش و اولویت‌بندی تولید در این نمایشگاه عرضه و معرفی می‌شود.

وی افزود: غرفه اختصاصی استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه به همت استانداری و همکاری دستگاه‌های مسئول، اتاق بازرگانی تبریز، نمایندگان بخش خصوصی و صنایع مطرح استان ایجاد شده و توانمندی‌های استان به‌صورت محتوایی در آن معرفی می‌شود.

کلامی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی با تاکید بر صنایع بزرگ مانند قطعه‌سازی، کیف، کفش، فرش، لوازم خانگی، صنایع غذایی و تبدیلی در این نمایشگاه حاضر شده و تعدادی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان نیز محصولات خود را در غرفه‌های اختصاصی در معرض نمایش قرار داده‌اند.

پنجمین دوره رویداد ایران اکسپو پس از چند سال وقفه با هدف عرضه دستاوردهای صادراتی و بازاریابی بین‌المللی برای محصولات تولید داخل از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

ایران اکسپو ۲۰۲۳ در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات با حضور حدود ۷۵۰ شرکت داخلی در ۱۵ سالن نمایشگاهی برگزار می‌شود و هیأت‌هایی از بیش از ۶۰ کشور جهان آمادگی خود را برای بازدید از نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});