• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ اواخر مهرماه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 104760
  • 21 اردیبهشت 1402 - 10:17
همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ اواخر مهرماه برگزار می‌شود
یاز اکو - آخرین آمادگی برگزاری همایش بین المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ در کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب‌وکار شورا با حضور اعضا و کارشناسان این کمیسیون در صحن عمارت ساعت برگزار شد.

سید کاظم زعفرانچیلر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری ۲۰۲۳ شهرداری تبریز در مهرماه خبر داد و گفت: این همایش برای شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تمام ظرفیت‌های شهرداری پای کار بیاید.

وی با بیان اینکه این ظرفیت که تاکنون تنها مجوز همایش بین‌المللی شهرداری‌هاست، نباید به تنهایی در اختیار شهرداری باشد، افزود: باید بسته‌های سرمایه‌گذاری سایر نهادها از جمله دانشگاه‌ها، اوقاف و طرح‌های مولدسازی نهادها و ادارات در این همایش عَرضه شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر تبریز، رفع موانع بروکراسی اداری موجود در مسیر سرمایه‌گذاران را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری تا قبل از همایش سرمایه‌گذاری در مهرماه برای بسترسازی حضور سرمایه گذاران از اهمیت جدی برخوردار است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار حضور موثر دانشگاه‌ها، منطقه آزاد ارس، مس آذربایجان و… در این همایش شد و گفت: هدف ما از برگزاری این همایش، تنها انتفاع شهرداری نیست، بلکه باید قدمی در راستای حل مشکلات و رفع نیازهای مردم برداشته شود.

حجت الاسلام زعفرانچیلر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: دغدغه همه ما این است که در شهر رویدادهای مثبتی اتفاق بیفتد، امیدواریم با همراهی همدیگر شاهد اقدامات ارزنده و مطلوب باشیم.

علی نوای باغبان، نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه بیان کرد: ممکن است تا روز برگزاری همایش تعداد پروژه های سرمایه گذاری تغییر یابد، بهتر است به عنوان نمونه یک بسته ای از این امر تهیه شده و به اعضای کمیسیون ارائه شود تا نظرات اصلاحی اعضا ارائه شده و در بسته نهایی لحاظ شود.

نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز اذعان کرد: بهتر است موضوع برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ در جلسه های آینده کمیسیون بیشتر بررسی کنیم و آن را در صحن علنی هم مطرح کنیم تا نظرات سایر اعضا را در این راستا دریافت کنیم.

باغبان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت معاونت مالی اقتصادی شهرداری در این راستا لازم است و انتظار داریم حضور پررنگشان را در برگزاری هرچه بهتر همایش ببینیم، همچنین از سایر نهادها نیز باید کمک گرفته شود.

در این جلسه، مدیرعامل سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز در خصوص پروژه‌های سرمایه گذاری و نحوه برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ گزارشی به اعضای حاضر در جلسه ارائه داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});