• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

جنسیس جدید معرفی شد/ آبی بسیار جذاب با طراحی بی نقص زیر ۴۰ هزار دلار (+عکس)

  • کد خبر : 106113
  • 02 خرداد 1402 - 20:00
جنسیس جدید معرفی شد/ آبی بسیار جذاب با طراحی بی نقص زیر ۴۰ هزار دلار (+عکس)
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از عصرایران، هیوندای در جدیدترین رویداد خبری خود تصاویری از جنسیس جی۷۰ جدید را منتشر کرد. همراه با جنسیس جی۷۰ جدید، دو کد رنگ آبی و طوسی با نام های  Kawah Blue and Bartna Grey نیز معرفی شده اند که ظاهری زیبایی به این خودرو کره ای داده اند.

براساس اطلاعات موجود، رینگ های آلومینیومی ۱۸ و ۱۹ اینچی برای جی۷۰ در نظر گرفته شده است.(تصاویر منتشر شده، دو کد رنگ را در کلاس سدان و واگن ۲۰۲۴ نمایش داده اند)

در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی۷۰ مدل ۲۰۲۴ محسوب می شوند.

اما جذاب ترین بخش تغییرات یا بهتر بگوئیم مهمترین آن ها به پیشرانه مربوط می شود. در این قسمت، تپنده ۲ لیتری توربوشارژ قبلی جای خود را به نمونه ۲٫۵ لیتری داده که ۳۰۰ اسب بخار خروجی دارد و در مقایسه با مدل پایه جنسیس جی۷۰ که اکنون در بازار آمریکا به فروش می رسد حدود ۴۸ اسب بخار بهبود داشته است.

گشتاور مجموعه نیز ۴۲۲ نیوتن متر است که بازهم در مقایسه با ۳۵۲ نیوتن متر جی۷۰ بازار آمریکا شرایط بهتری دارد.

جنسیس جی۷۰

از دیگر ویژگی های تریم پایه جی۷۰ باید به حضور سیستم ترمز با برند جذاب و حرفه ای برمبو اشاره کنیم که کالیپرهای قرمز رنگ آن میان رینگ ها امضا خاص برمبو محسوب می شود. همچنین مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر برای تریم بالاتر می توانند پیشرانه ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر را در اختیار داشته باشند.

جی۷۰ مدل ۲۰۲۳ در بازار کره جنوبی حدود ۳۲۵۵۰ دلار قیمت دارد و در نسخه سدان این برچسب قیمت عدد ۳۴ هزار دلار را نشان می دهد. سدان ۶ سیلندر نیز ۳۶۲۰۰ دلار قیمت دارد.

برای مدل ۲۰۲۴ نیز رده قیمتی زیر ۴۰ هزار دلار پیش بینی می شود.

جی۷۰ یکی از سدان های برند جنسیس است که از سال ۲۰۱۷ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و توسط پیتر شرایر طراحی شده است. این سدان بواسطه ویژگی های اسپرت در نمای ظاهری و پیشرانه مورد توجه بخش وسیعی از بازار قرار داشته است.

 گفتنی است جنسیس موتور شرکت خودروسازی کره‌ای است که در زمینهٔ تولید خودروهای لوکس فعالیت می‌کند. شرکت هیوندای در ۲۰۰۹ نخستین جنسیس را روانهٔ بازار کرد. این خودروساز توانست خودرویی با امکانات فراوان و قیمت رقابتی ارائه دهد.

این‌شرکت در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت خودروسازی هیوندای موتور در شهر سئول، کره جنوبی پایه گذاشته شد و یکی از شرکت‌های زیرمجموعهٔ گروه هیوندای است. هیوندای این شرکت را برای رقابت با شرکت‌های خودروسازی لکسس و اینفینیتی پایه گذاشت.(ویکیپدیا)

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});