• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
با حضور شهردار تبریز صورت گرفت:

بهره‌برداری از سومین گلخانه تفرجگاه عون‌بن‌علی

  • کد خبر : 1089
  • 04 بهمن 1399 - 7:09
بهره‌برداری از سومین گلخانه تفرجگاه عون‌بن‌علی
سومین گلخانه مجموعه گردشگری عون‌بن‌علی به متراژ 450 مترمربع، با حضور شهردار تبریز و مدیران این مجموعه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یاز اکو به نقل از برنا، ایرج شهین‌باهر در این بازدید گفت: در راستای کاهش هزینه‌های جاری و نیز تولید محصولات مورد نیاز شهرداری تبریز و ارتقاء کیفی تولیدات گل و گیاه، سومین گلخانه مجموعه عون‌بن‌علی به بهره‌برداری رسید تا شاهد خودکفایی در این حوزه باشیم.

وی افزود: مجموعه عون‌بن‌علی خاک و اقلیم منحصربه‌فردی دارد و از این رو احداث گلخانه‌های شهرداری علاوه بر ایجاد امکان کار مطالعاتی و تحقیقاتی در حوزه گل و گیاه، امکان شناسایی گونه‌های سازگار با خاک و اقلیم این منطقه را نیز فراهم می‌سازد که بازدهی بهتری نیز دارد.

شهردار تبریز با اشاره به احداث گلخانه‌های شیشه‌ای در آینده‌ای نزدیک در مجموعه ربع‌رشیدی اعلام کرد: احداث گلخانه‌های شیشه‌ای در مجموعه باغ ربع‌رشیدی علاوه بر ارتقا سطح کیفی تولیدات گل و گیاه مورد نیاز شهرداری و کاهش هزینه‌های جاری، می‌تواند به فضایی رفاهی، فرهنگی و تفریحی نیز تبدیل شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن احداث گلخانه‌های شیشه‌ای می‌تواند فضایی نشاط‌آور برای شهروندان در فصل سرما تبدیل شود و در کنار آن شهروندان با فعالیت‌های شهرداری و اقدامات آن در حوزه تولید گل و گیاه و توسعه فضای سبز آشنا شوند. 

ایرج شهین‌باهر تأکید کرد: گلخانه‌های شهرداری توسط کارشناسان و متخصصان فضای سبز شهری طراحی و احداث می‌شود که کیفیت بالا و کاهش هزینه‌ها دو ویژگی شاخص تولیدات این مراکز است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});