• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
4

تخصیص ۱۰ درصد اعتبارات ردیف ملی به «رویداد اردبیل ۲۰۳۰»

  • کد خبر : 110222
  • 12 تیر 1402 - 12:15
تخصیص ۱۰ درصد اعتبارات ردیف ملی به «رویداد اردبیل ۲۰۳۰»
یاز اکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مجوز تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات ردیف ملی دستگاه‌های اجرایی به برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، حسن محمدی ادیب در نشست با مسئولان میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: به منظور تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و چگونگی فعالیت این ستاد مصوبه ۸ بندی هیئت وزیران تدوین شد.

وی از صدور مجوز تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات ردیف ملی دستگاه‌های اجرایی به برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبر داد و گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران سیاستگذاری و هماهنگی، پیش‌بینی و تصویب برنامه‌ها و اعتبارات لازم، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های دولتی و نظارت در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها از جمله وظایف ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: همچنین بر اساس این مصوبه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانداران مکلف هستند در اجرای برنامه‌های مرتبط با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو مشارکت کرده و برنامه‌های ارائه شده را در اولویت قرار دهند.

محمدی ادیب به تشکیل دبیرخانه ستاد ملی در استانداری اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: استاندار اردبیل به عنوان دبیر در این ستاد حضور دارد و معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی نیز جانشین رئیس ستاد است، علاوه بر آن نیز وزارتخانه‌های مرتبط در این ستاد عضو هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=110222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});