• امروز : سه شنبه - ۱۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 9 July - 2024
11
با ورود دستگاه قضا به پرونده شورای شهر سهند؛

امید به سهند بازگشت

  • کد خبر : 112685
  • 04 مرداد 1402 - 22:36
امید به سهند بازگشت
به گزارش خبرنگار یازاکو در ادامه برخورد با پرونده فساد مدیریت شهری، روز گذشته یک عضو دیگر شورای شهر سهند نیز دستگیر شده وشمار بازداشتی‌های شورای پر حاشیه سهند به ۴ نفر رسید.

وقتی صدای مردم شنیده شد

بدنبال کارشکنی های متعدد و آثار سو مدیریت برخی اعضای شورای سهند با ورود مقتدرانه دستگاه قضا
بیستم خردادماه ۱۴۰۲ یکی از اعضای این شورا به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند ،در ادامه و پس از گذشت ۲۴ روز، در۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ نیز دادستان شهرستان اسکو از دستگیری دو عضو دیگر شورای شهر سهند خبر داد.

حسین وطن خواه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو این باره گفت:دوشنبه دوم مرداد ماه یک عضو دیگر شورای شهر سهند به جرم تخلفات مالی با حکم مقامات قضائی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. با این دستگیری، شمار دستگیری های شورای شهر سهند طی یک ماه اخیر به چهار نفر رسید.

وی تاکید کرد:تحقیقات و‌ اقدامات قضایی نسبت به تمام متخلفین حوزه شهری سهند به جد دنبال شده و در صورت اثبات تخلف، دستگاه قضا بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد کرد.

شهری در چنگال فساد

دوسال پس از انتخابات جنجالی و تخلفات آشکار در روند انتخاب اعضای شورای سهند و کارشکنی ها وسنگ اندازی های متعدد، برخی اعضا شورا در روند اداره شهر، فریاد مطالبه گران و مردم این شهر شنیده شد و با دستور دادستان شهرستان اسکو چهار عضو شورای شهر سهند وتعدادی از کارمندان شهرداری سهند به جرم ارتشا و اختلاس دستگیرشدند.

 

انتشار این خبر در رسانه های شهر موجی از امید را درمیان شهروندان در پی داشت.
شهروندان این شهرکه دراین مدت به عینه شاهد آثار مخرب حضور این افراد در کرسی شورای این شهر بودند با ابراز رضایت از شنیده شدن صدای مردم سهند و مقابله با جرم و تخلف در این نهاد مهم شهری از دستگاه قضا برای جدیت در این حوزه قدردانی کردند.

دستگاه قضا کوتاه نمیاد

با وجود خبرهای که حاکی از اعمال فشار برای ورود و تغییر مسیر این پرونده از سوی افراد خاص مطرح می شود، دادستان شهرستان اسکو اطمینان داد:شهروندان سهند مطمئن باشند که در رسیدگی به امورات شهر، دستگاه قضایی شهرستان رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند

شهروندان سهند طی پیام هایی به فعالین رسانه ای سهند از ادامه رسیدگی جدی دستگاه قضایی شهرستان و نیروهای نظارتی به پرونده بزرگ فساد در سهند تقدیر کرده و خواهان تعیین اشد مجازات برای تضییع کنندگان حقوق مردم این شهر هستند.

امید می رود تا برخورد قاطع با قانون شکنان ومتجاوزین بیت المال مانع از تکرار چنین رویداد های تلخی در کشور و شهر شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=112685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});