به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از عصر ایران رانا پلاس اتوماتیک در ظاهر با نمونه سقف شیشه ای تفاوتی نداشته و لذا در این نمونه هم شاهد همان چراغ های عقب و جلو رانا پلاس، دستگیره ها و زه همرنگ بدنه و به طور کلی موارد مشابه با نسخه سقف شیشه ای هستیم.
گیربکس اتوماتیک رانا پلاس AMT را باید بزرگترین تفاووت این خودرو نسبت به نمونه پلاس آن ذکر کرد .این نسخه به جعبه دنده نیمه اتوماتیک AMT مجهز است. گیربکس رانا پلاس ۶AMT ساختاری مشابه به سیستم های انتقال قدرت دستی داشته ولی فرایند کلاچ گیری را به صورت هوشمند انجام می دهد و تعویض دنده ها در آن بر عهده جعبه دنده است.
در مجموعه پنل تنظیمات گیربکس این خودرو، مانند سایر خودروهای AMT حالت پارک (P) وجود ندارد و راننده می تواند میان گزینه های R، N ، D و M یکی را انتخاب کند. همچنین حالت اسپرت و برفی هم برای سیستم انتقال قدرت رانا پلاس در نظر گرفته شده است.
با توجه به سبک مجموعه پنل دسته دنده، در حالت M (تعویض دستی دنده ها) دنده های مثبت و منفی توسط شیفترهای پشت فرمان اعمال خواهد شد که آپشن مناسبی می تواند باشد.
رانا پلاس اتوماتیک به امکاناتی مانند سقف پانوراما، تریم داخلی پارچه ای، چراغ روشنایی روز، دنده پشت فرمان، پوزیشن لامپ، فرمان کمکی برقی، تهویه دستی، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، کروز کنترل، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش باد تایرها، سنسور پارک عقب مجهز است.
این سدان کلاس B به موتور ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که این موتور ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ ها در پیشرانه رانا پلاس ۶AMT دیده می شود.