• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
4

اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 117230
  • 18 شهریور 1402 - 9:54
اطلاعیه های پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
یاز اکو - اسامی داوطلبانی که در فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سهمیه آذربایجان شرقی در روز شنبه ۱۸شهریور ۱۴۰۲ حضور خواهند داشت اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، با توجه به آماده نبودن زیرساخت های وزارت متبوع، برگزاری فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی که برای آنان فرم شماره ۶ صادر شده بود و ارزیابی تکمیلی آنان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ الی ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ تعیین شده بود، با مشکل مواجه گردید، لذا بدین وسیله ضمن عذرخواهی از تغییر در برنامه ارزیابی تکمیلی آنان، فهرست اسامی آن تعداد از داوطلبانی که تاریخ ارزیابی تکمیلی آنان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ تعیین شده است به شرح ذیل اعلام و اضافه می نماید: فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان به صورت دو نوبته در شیف صبح و عصر صورت می گیرد و در فهرست پیوستی نوبت و ساعت حضور داوطلبان در حوزه های ارزیابی تکمیلی مشخص شده است.

از داوطلبان تقاضا دارد نوبت و ساعت حضور در حوزه ارزیابی تکمیلی خود را به دقت کنترل و براساس آن در حوزه های ارزیابی تکمیلی حضور داشته باشند.

داوطلبان باید به هنگام ورود به حوزه های ارزیابی تکمیلی از همراه داشتن موبایل و سایر ابزارهای الکترونیکی خودداری نمایند.

ورود داوطلبان به حوزه های ارزیابی تکمیلی باید سر ساعت اعلام شده صورت گیرد و تاخیر بیش از یک ربع مانع ورود داوطلب به حوزه ارزیابی خواهد شد.

در ضمن زمان بندی بررسی مدارک و مستندات و معاینه پزشکی داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده قبلی صورت می گیرد. همچنین داوطلبان ارجمند در صورت داشتن سئوال یا ابهام ، با شماره تماس ۰۴۱۳۵۵۳۸۴۶۹ تماس داشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=117230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});