• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

معارفه رئیس جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 119767
  • 13 مهر 1402 - 13:45
معارفه رئیس جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی
یاز اکو - محمد ساسانی به عنوان رئیس جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، عضو هیئت رئیسه و خزانه دار شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی همواره به عنوان یکی از کانون های کارشناسان رسمی دادگستری برتر و الگو در سطح کشور مطرح بوده است.

محمد ساسانی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: فعالیت های کارشناسی در استان آذربایجان شرقی به واسطه همکاری به سرانجام خوبی خواهد رسید.

با برگزاری مراسم معارفه و تودیع، مهندس محمد ساسانی به عنوان رئیس جدید و مهندس ابوالفضل شکوری به عنوان خزانه دار جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات مهندس محمد حسن محقق رئیس پیشین و مهندس اکبر قرار خسروشاهی خزانه دار پیشین این کانون قدردانی شد.

عضو هیئت رئیسه و خزانه دار شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در این مراسم گزارشی از عملکرد شورای عالی ارائه داد و اظهار داشت: فعالیت های شورای عالی و به ویژه خدمات رئیس شورای عالی آقای مهندس محمد حسین دادخواه در دوره جدید برای کارشناسان رضایت بخش است.

وی از تلاش های نتیجه بخش و مسئولانه اعضای هیئت مدیره، بازرسان و دادستان انتظامی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی به نیکی یاد کرد و گفت: حضور مهندس محمد ساسانی و مهندس ابوالفضل شکوری در بهبود کمیت و کیفیت خدمات کارشناسی در سطح استان آذربایجان شرقی موثر واقع خواهد شد.

علی اکبر بالاگر افزود: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی از لحاظ تعداد کارشناس تنوع رشته های تخصصی، نظم در امور و نیز نوع و کیفیت خدمات کارشناسی همواره به عنوان یکی از کانون های کارشناسان رسمی دادگستری برتر و الگو در سطح کشور مطرح بوده است.

نماینده استان های آذربایجان شرقی و زنجان در شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری ضمن قدرشناسی از زحمات ارزنده مهندس محمد حسن محقق و مهندس اکبر قرار خسروشاهی، انتخاب مهندس محمد ساسانی به عنوان رئیس و مهندس ابوالفضل شکوری به عنوان خزانه دار کانون را تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

محمد ساسانی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مهندس محمد حسن محقق و مهندس اکبر قرار خسروشاهی اظهار داشت که فعالیت های کارشناسی در استان آذربایجان شرقی به واسطه همکاری به سرانجام خوبی خواهد رسید.

محمد حسن محقق رئیس پیشین کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن تشکر از نقش سازنده دکتر علی اکبر بالاگر و زحمات مهندس محمد ساسانی و مهندس اکبر قرار خسروشاهی تصریح کرد که کلیه ارکان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی جهت حل و فصل امور همواره در کنار هم قرار خواهند داشت.

شایان ذکر است که در مراسم معارفه محمد ساسانی به عنوان رئیس و ابوالفضل شکوری به عنوان خزانه دار جدید و تودیع رئیس و خزانه دار پیشین کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی جمعی از اعضای هیئت مدیره و نیز مسئولان و کارکنان این کانون حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=119767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});