به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، نجار صادقی مدیر شبکه نمایندگان فونیکس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برند فونیکس حدودا یک و نیم سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این مدت به لطف تنوع توانسته سهم خود را به دست آورد.
وی ادامه داد: سیاست شرکت مدیران خودرو باتوجه به تفاوت سطح مشتریانی که برای برند فونیکس تعریف شده با برند ام وی ام که از برندهای اولیه شرکت مدیران خودرو است، متفاوت بوده و قرار بر این شد که شبکه مجزایی داشته باشیم.
صادقی با اشاره به اینکه ۸۴ نماینده فونیکس در کشور مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: تمام نمایندگان ما موظف هستند که نمایشگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش اختصاصی این برند را با استانداردهای خاص خود آماده سازی کنند بطوریکه در حال حاضر طی یکسال گذشته بیش از ۷۸ نمایندگی کار استانداردسازیشان به پایان رسیده است.
مدیر شبکه نمایندگان فونیکس بیان کرد: بعد از پایان جداسازی نمایشگاه های فونیکس و ام وی ام، کار جداسازی خدمات پس از فروش برند فونیکس هم آغاز خواهد شد و بعد از آن محصولات به مشتریان ارائه می شود.
نجار صادقی با بیان اینکه پنجشنبه اولین نمایندگی خدمات پس از فروش برند فونیکس در شهر کرج افتتاح خواهد شد، یادآور شد: سعی ما بر این است که با توسعه شبکه نمایندگیها دسترسی به محصولات برند فونیکس را برای کلیه مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور آسان کنیم.
کرورینیا، مدیر فروش برند فونیکس مدیران خودرو نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در مرداد ماه امسال اولین محصول برقی را برای فروش به معرض نمایش گذاشتیم که بعد از اینکه شورای رقابت قیمت این محصول را اعلام کنند، بهزودی فروشش را آغاز خواهیم کرد.
مدیر فروش برند فونیکس مدیران خودرو بیان کرد: ریلز ۶ جیتی، تیگو هشت، تیگو سون پرومکس، اف ایکس و آریزو ۸ کلیات محصولاتی هستند که ما تقریبا از ۲سال گذشته تا الان فروشش را آغاز کردیم و در خدمت مردم عزیزمان بودیم.
وی با اشاره به تقسیم بندی بر اساس برند ام وی ام و فونیکس، تاکید کرد: با وجود کم و کاستی ها در محصولاتی که عرضه میکنیم، سعی ما بر این است که مشکلات را رفع کرده و با کیفیت بالاتر محصولات را عرضه کنیم.
کروری نیا با بیان اینکه محصولات با قیمت کمتر با حجم وسیعی در سایپا و ایران خودرو وجود دارد، یادآوری کرد: ما بدنبال ارایه محصولاتی هستیم که نیازهای مردم را که شرکت های دیگر رفع نمی کنند، برطرف کنیم.
مدیر فروش برند فونیکس مدیران خودرو مطرح کرد: سامانه یکپارچه خودرو دارای نقاط مثبت و منفی بوده و این سامانه چالش های خیلی زیادی برای ما داشته است.
در ادامه نصیراللهی، مدیر نمایندگی ۴۸۳ برندهای ام وی ام و فونیکس اظهار کرد: نمایندگی ۴۸۳ به عنوان اولین شعبه در تبریز کارش را در مرکز این شهر از امروز آغاز می کند.
وی افزود: بعد از افتتاح این شوروم در همین راستا به زودی افتتاح مرکز خدمات پس از فروش در تبریز نیز خواهیم داشت.