به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از مهر، صبح یک شنبه طی جلسهای با حضور رئیس انجمن صنفی رانندگان باری و مسئول پایانه بار تبریز، شکایات و مشکلات رانندگان از جمله نواقصات سامانه جامع تجارت و سامانه رزرو لاستیک بررسی شد.
برخی سودجوئی ها از صدور حواله تا دریافت لاستیک سهمیهای رانندگان بدون اطلاع آنها نیز از جمله دیگر چالش رانندگان بود.
همچنین اتحادیه لاستیک فروشان طی ابلاغیهای به واحدهای توزیعی، از آنها خواست؛ قبل از تحویل لاستیک، مدارک صاحب حواله و آورنده آن را تطبیق دهند؛ در غیر اینصورت عواقب بعدی بعهده صاحب واحد صنفی توزیعی است.
بر اساس این گزارش آموزش نحوه صدور حواله برای رانندگان، از سوی نماینده اتحادیه لاستیک فروشان در پایانه بار ادامه دارد.