• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
4

صنعت، تولید و اشتغال سه محور اساسی در مسیر توسعه آذربایجان شرقی است

  • کد خبر : 124431
  • 24 آبان 1402 - 16:00
صنعت، تولید و اشتغال سه محور اساسی در مسیر توسعه آذربایجان شرقی است
یازاکو - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌ شرقی، تولید، صنعت و اشتغال را سه محور اساسی در مسیر توسعه استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی اداره‌کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، عیسی اورج‌زاده در بازدید میدانی با هدف رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان و حمایت از افزایش تولید و سطح اشتغال صنایع تولیدی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت‌ پگاه آذربایجان‌شرقی و شرکت تراکتورسازی ایران و دیدار با مدیران و کارگران این مجموعه‌ها، به بررسی مشکلات مالیاتی صنایع تولیدی و دغدغه‌های تولیدکنندگان پرداخت.

وی افزود: تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی در تامین درآمدهای پاک و پایدار برای کشور، تضمین کننده تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تامین استقلال اقتصادی کشور است که مشارکت و نقش آفرینی مودیان استان به ویژه اشخاص حقوقی در انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت مالیات، به طور یقین منجر به توسعه و آبادانی استان می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های حمایتی سازمان امور مالیاتی از واحدهای تولیدی و کسب و کار استان، اشتغال‌زایی برای رفع بیکاری و قطع وابستگی کشور در شرایط تحریم برای رشد و توسعه اقصادی کشور را مهم دانست.

اورج زاده اظهار کرد: همان‌گونه که امسال توسط مقام معظم رهبری سال “رشد تولید و مهار تورم” نامگذاری شده است، نظام مالیاتی نیز بیش از هر سال، توان خود را برای حمایت از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در جهت رفع مشکلات و موانع آن‌ها قرار داده است.

وی در این بازدیدها از تلاش و زحمات کارکنان این مجموعه‌ها قدردانی کرد و تاکید کرد: استقرار چنین واحدهایی در سطح منطقه موجب دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رشد کسب و کار در منطقه شده و در ایجاد اشتغال مولد بسیار تاثیرگذار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});