• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
4

تراکتورسازی در شرایط تحریمی یکی از نیازهای راهبردی کشور را تامین می کند

  • کد خبر : 126606
  • 14 آذر 1402 - 16:00
تراکتورسازی در شرایط تحریمی یکی از نیازهای راهبردی کشور را تامین می کند
یازاکو - سرکنسول جدید ایران در جمهوری خودمختار نخجوان آذربایجان گفت: تراکتورسازی در این شرایط حساس و تحریمی در کنار تامین و تولید یکی از نیازهای راهبردی و اساسی کشور، گام های تاثیر گذاری نیز در جهت حضور در بازارهای جهانی و موضوع صادرات برای کشور برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، عزیز منصوری روز سه شنبه در بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار کرد: این گروه صنعتی در مقایسه با ۲۰ یا ۲۵ سال گذشته، پیشرفت های قابل توجهی داشته که موجب مباهات هر ایرانی است.

وی، ظرفیت های تراکتورسازی برای توسعه مناسبات ایران و نخجوان و کشور آذربایجان را تاثیرگذار دانست و افزود: این روابط قدیمی، با همت و تلاش واحدهای تولیدی از جمله مجموعه معظم تراکتورسازی به عنوان یک نام تجاری ملی قابلیت رونق بخشی دارد.

منصوری درباره رفع موانع صادراتی موجود در کشور عنوان کرد: در کنار سازمان توسعه تجارت و بانک ملی به عنوان متولیان اصلی رفع موانع صادراتی، تلاش خواهم کرد از منظر یک مامور و دیپلمات جمهوری اسلامی، رایزنی های لازم برای حل مشکلات موجود بر سر تبادلات تجارتی بین ایران و نخجوان را در اولویت های برنامه کاری کنسولگری نخجوان قرار دهم.

وی گفت: ظرفیت های آذربایجان شرقی در تمامی بخش ها از جمله صنعت با برندی به نام تراکتورسازی و حوزه بهداشت و درمان توانمندی های بالقوه ای هستند که می توانند افزایش مراودات بین تهران و نخجوان را به سمت و سوی تحولی قابل توجهی سوق دهند.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی با هفت شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در سنندج و ارومیه فعال بوده و با حدود پنج دهه فعالیت در زمینه تولید تراکتور، در عرصه تولید ۷۱ نوع انواع موتور در بخش های کشاورزی، صنعتی و خودرو فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=126606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});