• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
5

سالن ورزشی چاوان دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

  • کد خبر : 127901
  • 27 آذر 1402 - 15:00
سالن ورزشی چاوان دهه فجر به بهره برداری می‌رسد
یازاکو-شهردار منطقه ۲ گفت: عملیات تکمیلی سالن ورزشی چاوان همچنان در حال اجرا است و این پروژه ورزشی همزمان با ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش یازاکو به نقل از شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: سالن ورزشی چاوان برای استفاده نوجوانان و جوانان از امکانات ورزشی در جنب اتوبان شهیدکسائی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ و پیگیری مدیریت تربیت بدنی منطقه، در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت در حال تکمیل است و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این سالن دارای قسمت اداری در دو طبقه و هر طبقه ۲۴۰ متر مربع (جمعاً در ۴۸۰ مترمربع) و سالن ورزش انفرادی در ۲۶۰ متر مربع تکمیل می شود که هم اکنون در مرحله زیرسازی سالن برای جاگذاری سکوهای تماشاگران است.

علی‌پور تصریح کرد: با اتمام این مجموعه ورزشی جوانان ساکن چاوان و محلات متصل به این منطقه می توانند از امکانات سالن استفاده کنند.

به گفته شهردار منطقه ۲، احداث راه دسترسی مناسب تکمیل کننده سالن ورزشی چاوان خواهد بود.

توزیع عادلانه امکانات و فضاهای ورزشی در سطح منطقه

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: به منظور توزیع عادلانه امکانات، خدمات مختلف شهری به مناطق چاوان و شادآباد ارائه می شود.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: علیرغم اینکه مناطق چاوان و شادآباد در داخل طرح هادی روستا قرار دارند، با این وجود شهرداری منطقه ۲ به علت قرار گرفتن این مناطق در داخل حریم منطقه، برای توزیع عادلانه امکانات، برای اهالی خدمات رفاهی مختلف ارائه می کند.

وی افزود: در همین راستا برای توزیع عادلانه امکانات ورزشی سالن ورزشی چاوان برای استفاده جوانان منطقه چاوان در حال احداث است.

شهردار منطقه ۲ همچنین از ارائه خدمات رفاهی به منطقه شادآباد هم خبر داد و تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان این منطقه نیز توسط معاونت فنی و عمرانی آسفالت ریزی جاده شادآباد برای تردد آسان اهالی به اجرا درآمده و این فعالیت از اتوبان شهیدکسائی به طرف شادآباد همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=127901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});