• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
4

تخریب بیش از ۲۰ واحد ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهرداری منطقه ۷ تبریز

  • کد خبر : 128024
  • 28 آذر 1402 - 17:00
تخریب بیش از ۲۰ واحد ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهرداری منطقه ۷ تبریز
یازاکو-شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای حکم تخریب بیش از ۲۰ واحد ساخت و ساز غیر مجاز در سطح حوزه شهرداری منطقه۷تبریز طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش یازاکو به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ با اشاره به ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها اظهار کرد: طبق آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توجه ویژه‌ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد، برخورد قاطع و حداکثری با تخلفات ساختمانی و افرادی که در انجام وظایف اجرایی و نظارتی خود قصور داشته‌اند، ضروری است.

وی افزود: املاکی که تخلفاتی همچون تراکم اضافه، تجاوز به معابر شهری، تغییر کاربری دارند برای رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال می‌شوند که در این کمیسیون رأی به تخریب یا جریمه صادر می‌شود.

شهردار منطقه۷تبریز ادامه داد: در این راستا اجرای عملیات تخریب بیش از ۲۰ واحد ساخت و ساز غیرمجاز در نقاط مختلف منطقه از جمله حریم پتروشیمی ، کوی شهید مدنی ، جاده کوجووار ، محله سکی لر و بلوار ملت طی یک ماه اخیر توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه انجام گرفت.

آدی بیگ تاکید کرد: از شهروندان منطقه درخواست می‌شود برای جلوگیری از مشکلات ناشی از ساخت و ساز غیر مجاز، پیش از هرگونه عملیات احداث و ساخت بنا مراحل قانونی لازم را طی کرده و با اخذ مجوز از شهرداری اقدام کنند.

شهردار منطقه ۷ تبریز در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد ساخت و ساز و در کل معضلات شهری سریعا با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا با حضور به موقع  و پیشگیرانه از بروز مشکلات و معضلات دیگر پیشگیری به عمل آید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=128024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});