• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
8

جایزه ویژه سردار سلیمانی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به قصه‌گوی آذربایجان شرقی رسید

  • کد خبر : 128458
  • 02 دی 1402 - 15:00
جایزه ویژه سردار سلیمانی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به قصه‌گوی آذربایجان شرقی رسید
یازاکو - سیمین محمدعلی‌پور قصه‌گوی آذربایجان شرقی جایزه ویژه سردار سلیمانی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، آئین اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۳۰ آذر با حضور مسئولان کشوری در یزد برگزار و برترین قصه‌گویان بین‌المللی و ملی این رقابت معرفی شدند.

در این مراسم سیمین محمدعلی‌پور قصه‌گوی استان آذربایجان شرقی با قصه «قصه سی‌ام» موفق شد جایزه ویژه سردار سلیمانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را کسب کند.

در این جشنواره قصه‌گویان منتخب و برگزیده کشور به همراه قصه‌گویانی از دیگر کشورهای جهان رقابت داشتند که سه قصه‌گوی استان آذربایجان شرقی نیز پس از طی مراحل مختلف استانی و منطقه‌ای به مرحله نهایی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافته بود.

سیمین محمدعلی‌پور با قصه «قصه سی‌ام»، سما شیدایی با قصه «دفیلوپشه» و فاطمه محمودی با قصه «پاک‌کن» قصه‌گویان برتر استان بودند که در این جشنواره بین‌المللی حضور داشتند.

جایزه ویژه سردار سلیمانی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به قصه‌گوی آذربایجان شرقی رسیدسیمین محمدعلی‌پور در بخش سردار سلیمانی با قصه «قصه سی‌ام»

جایزه ویژه سردار سلیمانی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به قصه‌گوی آذربایجان شرقی رسیدسما شیدایی در بخش لبخند با قصه «دفیلوپشه»

جایزه ویژه سردار سلیمانی در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به قصه‌گوی آذربایجان شرقی رسیدفاطمه محمودی در بخش غزه با قصه «پاک‌کن»

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=128458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});