• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
3

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه خانه مادر کودک شهرک خاوران

  • کد خبر : 131610
  • 03 بهمن 1402 - 14:30
پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه خانه مادر کودک شهرک خاوران
یازاکو - شهردار منطقه ۹ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه خانه مادر کودک شهرک خاوران خبر داد و گفت: این پروژه زیرساختی با رویکرد اجتماعی در خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، هادی بدری حامد افزود: این پروژه با زیربنای ۵۵۰ متر مربع دارای پیشرفت ۴۰ درصدی بوده و با اعتبار اولیه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان احداث می شود.

وی طراحی منحصر بفرد و آیتم های پیش بینی شده مورد نیاز کودکان نظیر اتاق قصه گویی، اتاق مطالعه، اتاق بازی و … را از مشخصات این پروژه معرفی کرد.

بدری اجرای خانه مادرکودک و پارک کودک را در راستای تحقق شهر دوستدار کودک در سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ دانسته و اظهار داشت: این پروژه طبق برنامه زمانبندی در ۷ ماه و در پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد که در این راستا و با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، کلیه تمهیدات زمستانی لازم برای اجرای اصولی و بدون وقفه پروژه اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از مهمترین زیرساخت های انسان محور شهرداری تبریز است که مطابق با برنامه های میان مدت در داخل پارک کودک شهرک خاوران قرار می گیرد.

گفتنی است، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پارک کودک در مساحتی بالغ بر ۹ هزار متر مربع یکی از پروژه های عمرانی است که به زودی عملیات عمرانی آن نیز آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});