• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
6

آغاز اجرای طرح جامع هرس فضای سبز تبریز با برگزاری “رژه سبز”

  • کد خبر : 133866
  • 24 بهمن 1402 - 17:00
آغاز اجرای طرح جامع هرس فضای سبز تبریز با برگزاری “رژه سبز”
یازاکو - با انجام "رژه سبز" نیروهای عملیاتی و اجرایی حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز فعالیت اکیپ های هرس حوزه فضای سبز در سطح شهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صبح امروز در حاشیه مراسم ” رژه سبز ” نیروهای حوزه فضای سبز تبریز با اعلام این خبر، گفت: در آستانه حلول سال نو شمسی، فعالیت‌کاری اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی هرس حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با رژه مخصوص نیروها، و ماشین آلات و ادوات هرس برای پیرایش و فرم دهی درختان در سطح شهر آغاز شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از بهار ۱۴۰۳ حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آذر ماه سال جاری، گفت: با تشکیل این کمیته از اوایل دی ‌ماه برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۳ در قالب ۱۲ آیتم آغاز شده است.

آسیایی هرس را فنی‌ترین و مهم ترین آیتم از فعالیتهای حوزه فضای سبز شهری عنوان کرد که با انجام رژه ویژه نیروها و اکیپ‌های عملیاتی از بیست و چهارم بهمن ماه فعالیت و اقدامات اجرایی آن در سطح شهر جهت پیرایش، فرم دهی و زیبایی درختان آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این زمینه ادامه داد: از ۲ ماه پیش کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی هرس ویژه کلیه نیروهای حوزه فضای سبز اعم از مدیران، ناظرین، کارشناسان و باغبانان برگزار شده است که بعد از اتمام این دوره‌ها از امروز نیز بطور اصولی و صحیح عملیات هرس شاخه‌های خشک و فرم دهی درختان در سطح شهر آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});