• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
معاون استاندار آذربایجان شرقی خبرداد؛

اهتمام جدی برای تولید خودروهای تجاری در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 11814
  • 31 فروردین 1400 - 17:30
اهتمام جدی برای تولید خودروهای تجاری در آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از اهتمام جدی برای تولید خودروهای تجاری در استان خبر داد و خواستار همکاری بیشتر قطعه‌سازان و شرکت‌های خودروسازی برای تحقق این موضوع شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، علی جهانگیری ظهر سه شنبه در نشست با تعدادی از مدیران شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی استان در تبریز گفت: تحقق بخش عمده‌ای از اهداف شعار سال و تقویت جریان تولید، برعهده شرکت‌های خودروسازی است که امیدواریم در سال جاری بیشتر از گذشته ادامه داشته باشد.

وی گفت: رونق صنعت خودروسازی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای تولید خودروهای تجاری در استان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ماست که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم که برنامه‌های مربوط به رونق خودروسازی در استان را در قالب تدوین یک پلتفرم مشترک با شرکت‌های فعال در این زمینه و شناسایی منابع تأمین مالی مناسب پیش ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود از آمادگی شرکت‌های بزرگ استان و شهرداری تبریز برای خرید خودروهای سنگین از داخل استان خبر داد و گفت: تعمیق ساخت داخل، یک موضوع ملی است و در این زمینه باید از ظرفیت و تجربه شرکت‌های موفق در هر یک از استان‌های کشور نیز استفاده کنیم.

در این جلسه تعدادی از نمایندگان شرکت‌های فعال خودروسازی و همچنین مشاوران ارشد اقتصادی و بانکی نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});