• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

۶ برابر شدن تعداد فوتی کرونا در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 11804
  • 31 فروردین 1400 - 14:15
۶ برابر شدن تعداد فوتی کرونا در آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: متاسفانه تعداد فوتی‌های کرونا در استان نسبت به روزهای اول سال حدود ۶ برابر شده و روز به روز هم بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، سیمین خیاط‌زاده اظهار داشت: تعداد افراد مبتلا به کرونا و بیماران کرونایی در حال افزایش است و متاسفانه تعداد فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی نسبت به روزهای اول سال حدود ۶ برابر شده است و روز به روز هم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شیوع ویروس منحوس کرونا را جدی نگرفته‌اند و میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در مناطق مختلف استان کاهش چشمگیری یافته است، افزود: مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی به دلیل ابتلا به کرونا زیاد است و شمار بیماران کرونایی بدحال در استان روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

خیاط‌زاده گفت: متاسفانه رنگ کرونایی اکثر شهرستان‌های ما قرمز است و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک در شهرها به چشم می‌زند. 

مدیرگروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: از مردم می‌خواهیم به هیچ‌وجه دورهمی‌ها، ولیمه‌ها و افطاری‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار نشود، زیرا حاضران مجبورند ماسک‌های خود را در این‌گونه محیط‌ها بردارند و بیشترین درصد ابتلا هم می‌تواند در این فضاها اتفاق بیفتد. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});