به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اکبر فرجنیا با اشاره به موضوع وصول مطالبات اظهار کرد: بهمنظور پیشبرد اهداف شرکت در حوزه هوشمندسازی، اجرای برنامههای پیک بار تابستان سالجاری، مدیران امور باید بهصورت روزانه پیگیر بوده و گزارش وصول مطالبات را باتوجه به تغییر مدلهای مالی شرکت توانیر ارائه کنند.
وی با بیان اینکه تبعات کمتوجهی به موضوع وصول مطالبات متوجه خود مدیران خواهد بود و باید پاسخگو باشند، ادامه داد: بهمنظور توسعه ارائه خدمات به مشترکان، مدیریت و راهبری وضعیت توزیع برق در شبکه بیشازپیش موضوع وصول مطالبات باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به توسعه خودروهای برقی و ورود این خودروها به کشور، گفت: باتوجه به لزوم توسعه ایستگاههای شارژ برقی برای ارائه خدمات به این خودروها، باید ضمن مکاتبه با دستگاههای مرتبط بسترهای لازم برای جذب سرمایهگذار در این حوزه فراهم شود.