• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1

آقای زنوزی! بدون منت تراکتور را رها کنید

  • کد خبر : 145142
  • 18 خرداد 1403 - 21:13
آقای زنوزی!  بدون منت تراکتور را رها کنید
در آذربایجان لازم نیست فوتبالی باشی تا عشق به تراکتور را لمس کنی. لازم نیست مرتب نتایج لیگ را بالا و پایین کنی و از وضعیت تیمها خبر داشته باشی. کافیست که اتفاقی تلویزیونی در یک مکان عمومی باز باشد و چشمت به نتیجه بازی تراکتور بخورد و با یک نتیجه خوب لبخندی بر لبت بنشیند و با یک نتیجه بد، اخمهایت در هم رود.

یازاکو؛ نوید محمدی نسب آباد – در آذربایجان لازم نیست فوتبالی باشی تا عشق به تراکتور را لمس کنی. لازم نیست مرتب نتایج لیگ را بالا و پایین کنی و از وضعیت تیمها خبر داشته باشی.
کافیست که اتفاقی تلویزیونی در یک مکان عمومی باز باشد و چشمت به نتیجه بازی تراکتور بخورد و با یک نتیجه خوب لبخندی بر لبت بنشیند و با یک نتیجه بد، اخمهایت در هم رود.
این رفتارها نشان از جایگاه فرا فوتبالی تیمی دارد که فارغ از هرگونه تعلقات عقیدتی و طبقاتی، به نقطه‌ای مشترک برای مردم آذربایجان تبدیل شده است.
چندین سال است که این تیم درگیر حاشیه‌هایی شده است که گاهی اوقات منشا این حواشی مالکیت باشگاه است که اصولا باید خود مهار کننده حواشی باشد.
اخیرا مدیرعامل منصوب شده توسط مالکیت باشگاه در مصاحبه‌ای گفته است: “او(زنوزی) پس از واگذاری تراکتور می‌تواند در مشهد تیمداری کند. حتی می‌توانست یک تیم لیگ برتری را بخرد و به این شهر ببرد، اما می‌خواهد از سطح پایین‌تر این کار را انجام بدهد، زیرا احتمال فحش خوردنش در مشهد کمتر است!”
آقای مدیرعامل انگار فراموش کرده‌اند که قصد زنوزی از خرید تراکتور هر چه که باشد تیمداری نبوده، چرا که اگر چنین قصدی داشتند بر روی همان تیم گسترش فولاد خودشان تمرکز می‌کردند.از طرفی فراموش نکرده‌ایم که ایشان بنیانگذار این تیم نیستند بلکه این تیم را با یک رزومه خوب که در دل میلیونها انسان جای داشته‌ خریداری کرده‌اند. بنابراین حق ندارند هر بلایی که دلشان خواست بر سر این تیم بیاورند و کسی نگوید بالای چشمتان ابروست.
متاسفانه زنوزی در سالهای اخیر آرزو فروش خوبی برای مردم آذربایجان بوده ولی در عمل تقریبا هیچ کاری برایشان نکرده است.
زنوزی روزی مجموعه صنعتی بنیان دیزل را خرید و آرزوی احیای این مجموعه صنعتی را در دل‌ها روشن کرد اما طولی نکشید که این امید جای خود را به یاس داد.
روزی امید ایجاد بزرگترین مجتمع تجاری، خدماتی، ورزشی و تفریحی را در غرب تبریز روشن کرد اما به یک باره به بهانه اختلاف با شهرداری زیر همه چیز زد.
حالا هم که نوبت تراکتور رسیده است…
آقای زنوزی!
حالا هم شما خودتان را متضرر می‌بینید و هم هواداران، تیم را بدون منت رها کنید تا چند سالی تراکتور هم از همان جایی ارتزاق کند که پیروزی و استقلال این همه سال از آن برداشت کرده‌اند. مطمئنا این تیم پر پتانسیل به زودی مالکی قدرتمند پیدا خواهد کرد و اگر روزی استانداردهای حرفه‌ای تیمداری از حق پخش تلویزیونی و بلیط ورزشگاه گرفته تا انحصار چاپ اقلام و البسه ورزشی با لوگوی تیم در اختیار باشگاهها قرار بگیرد، مطمئنا این تیم متمول‌ترین باشگاه کشور خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});