• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
2

سکوت و بی موضعی عضو شورا فضیلت نیست /موضوع ترافیک مربوط به فرهنگ شهروندی نیست

  • کد خبر : 145759
  • 23 خرداد 1403 - 19:06
سکوت و بی موضعی عضو شورا فضیلت نیست /موضوع ترافیک مربوط به فرهنگ شهروندی نیست
عضو شورای شهر تبریز گفت: موضوع ترافیک مربوط به فرهنگ شهروندی نیست؛ وقتی زیرساخت غلط است چطور می‌توان از مردم انتظار داشت که رفتار طبیعی داشته باشند.

به گزارش یازاکو، روح‌الله رشیدی، در نشست با اصحاب رسانه، در خصوص ترافیک بیان کرد: وقتی ساختمان و کلینیک پزشکی در قلب شهر است نمی‌توان مردم را منع کرد که به آن رفت و آمد کنند زیرا چاره دیگری ندارند، پس در ابتدا مشکل ما زیرساخت‌هاست.

وی گفت: سال سوم شورای ششم در تمام جلسات حاضر بوده‌ و تلاش کرده‌ام در تمام موضوعات وقت گذاشته و موضع‌گیری داشته باشم.

وی در خصوص موضع گیری ها خود در جلسات شورا بیان کرد: از ابتدا معتقد بوده‌ام که سکوت و بی موضعی عضو شورا فضیلت نیست و به همین دلیل به اندازه فهم و درک از مسائل پیگیر موضوعات مختلف بوده‌ام.

وی با تاکید بر نظم در جلسات گفت: در تمام جلسات کمیسیون‌هایی که عضو بوده‌ام حاضر بودم و معتقدم که این نظم اولیه احترام به رای مردم بوده است.

حاشیه نشینی اولویت اصلی روح اله رشیدی

وی با اشاره به اولویت های شخصی خود گفت: حاشیه_نشینی، اتوبوسرانی و مسائلی از این دست از جمله موضوعاتی بوده که جزء اولویت‌های من بوده و به صورت کتبی و شفاهی مسائل مربوط به آنها را پیگیری کرده‌ام

وی گفت: مدعی هستیم در حوزه حاشیه نشینی هرقدر پیگیر بودیم، نتیجه آن را هم دیده‌ایم؛ به طور مثال نتیجه این پیگیری مداوم راه اندازی پروژه‌ راکدی مانند پروژه ۴۵ متری بود که یک پروژه ترافیکی مهم توسعه‌ای است که حاصل پیگیری و سماجت در شوراست

وی ادامه داد: نگاه شهرداری به حاشیه نشینی را تغییر دادیم و نگاه توسعه ای شده است.

۴ تیر قرارداد آذرپارک تمام میشود

روح اله رشیدی در پاسخ به سوال خبرنگار یازاکو در خصوص نتیجه پیگیری های آذر پارک تشربح کرد: در تعرفه سال ۱۴۰۳ هیچ مجوزی برای افزایش تعرفه پارک حاشیه‌ای داده نشده است و اگر هزینه افزایش یافته است، تخلف است و ۴ تیر ماه قرارداد پارک حاشیه به اتمام میرسد و با فرجه ی ۴۵ روزه در ۱۸ تیرماه فعالیت آذرپارک به اتمام میرسد.

وی در خصوص ریاست ستاد یک نامزد ریاست جمهوری و فعالیت در شورای شهر گفت : منافاتی با وظایف شورا ندارد مگر اینکه به وظایف عضو شورا آسیب برساند.

بی مهری شورا به مرکز پژوهش های شورا

رییس مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز در خصوص سوال خبرنگار یازاکو مبنی بر عملکرد مرکز پژوهش ها و تاثیر خروجی این مرکز در مصوبات شورا بیان کرد: ۱۱۰ عنوان پژوهشی در این مرکز به چاپ رسیده است ، این مرکز موفق به دریافت مجوز چاپ کتاب شده است.

وی ادامه داد از شورای شهر انتظار بیشتری داشتیم ولی متاسفانه شورا به مرکز پژوهش ها توجه زیادی نمیکند و انتظاراتمان از شورا برآورده نشده است .

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});