• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
2

آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی جاده در دست احداث کلاله- جلفا

  • کد خبر : 145856
  • 24 خرداد 1403 - 18:00
آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی جاده در دست احداث کلاله- جلفا
یازاکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، پروژه جاده کلاله – جلفا را بسیار استراتژیک عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به اجرای احداث جاده کلاله – جلفا در حریم رود ارس، بهره‌برداری از آن منجر به ارتقای توانمندی و ظرفیت‌های ساکنان حریم رود ارس، توسعه گردشگردی، ارتقای شاخص‌های امنیت اجتماعی، تسریع مبادلات کالا و خدمات و توسعه حمل و نقل بین‌المللی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: در واقع این پروژه ظرفیت‌های بالقوه منطقه را بالفعل خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه استراتژیک بودن این جاده از همه ابعاد محرز بوده و هیچ بهانه‌ای برای همراهی نکردن وجود ندارد، تصریح کرد: تکمیل و اتمام این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های دخیل در اجرای آن است.

فتح‌زاده متذکر شد: دستگاه‌هایی که در حریم احداث جاده تأسیسات دارند، باید اقدمات لازم و بموقع برای جایجایی این تأسیسات را انجام دهند تا پروژه که با بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی و مهندسی مؤسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا انجام می‌گیرد در حداقل زمان به اتمام برسد.

این مسؤول اذعان داشت: با شروع بهره‌برداری از این جاده ترانزیت رونق خواهد گرفت و در نتیجه آن نیز رونق اقتصادی و جذب گردشگر اتفاق خواهد افتاد؛ با همه این اوصاف اهمیت بالای اتمام به موقع این جاده بر همگان روشن است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});