• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 20 June - 2024
3

شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس و FX اعلام شد

  • کد خبر : 146002
  • 26 خرداد 1403 - 16:00
شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس و FX اعلام شد
یازاکو - شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه امروز شنبه 26 خردادماه 1403 راس ساعت 16 آغاز نماید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، شرکت مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش خود شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX را ویژه خرداد ماه اعلام کرده است.

بر اساس آخرین بخشنامه فروش ارسالی به نمایندگی های رسمی فونیکس، شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس و فونیکس FX را ویژه خرداد ماه امروز فعال می شود. دقت داشته باشید فروش صرفا از درگاه نمایندگی های مجاز فونیکس خواهد بود و روش فروش به دو صورت نقد و اقساط در نظر گرفته شده است. همچنین قیمت های این محصولات بصورت علی الحساب در نظر گرفته شده است و مشتریان می بایست برای تکمیل خرید در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت پرداخت کنند. این دو خودرو به صورت نقد و اقساط از ساعت ۱۶ امروز ۲۶ خرداد ماه به فروش می رسد و موعد تحویل ۹۰ روز کاری خواهد بود.

نام خودرو قیمت علی الحساب روش فروش موعد تحویل
فونیکس تیگو ۸ پرومکس ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری
فونیکس FX پرمیوم ۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط ۴۵ روز کاری

فروش

مشخصات فنی فونیکس تیگو ۸ پرومکس

قلب تپنده تیگو ۸ پرومکس یک موتور ۲ لیتری توربو مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم است که می تواند روی هم رفته ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به تمامی چرخ ها (AWD) منتقل کند. تیگو ۸ پرو مکس در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک یا چند اتصاله بهره می برد.

مشخصات فنی فونیکس FX پرمیوم

قلب تپنده فونیکس FX پرمیوم یک موتور ۱.۶ لیتری توربو با فناوری پاشش سوخت مستقیم است که روی هم رفته می تواند قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. همچنین این خودرو قادر است در مدت زمان کمتر از ۸ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. FX پرمیوم در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک بهره می برد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});