• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 20 June - 2024
2
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خبر داد

بررسی میزان رضایتمندی و تردد به تفرجگاه عینالی تبریز توسط ایسپا

  • کد خبر : 146013
  • 26 خرداد 1403 - 19:15
بررسی میزان رضایتمندی و تردد به تفرجگاه عینالی تبریز توسط ایسپا
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از بررسی میزان رضایتمندی و آمار تردد به تفرجگاه عینالی تبریز توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) خبر داد.

علی اصغر فاتحی‌فر درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با عنوان «بررسی میزان تردد، آشنایی، استفاده و رضایتمندی بازدیدکنندگان از خدمات ارائه شده تفرجگاه عینالی کلانشهر تبریز» ، به شیوه مصاحبه حضوری انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد که در طول سه روز تعطیل و غیر تعطیل به صورت سرشماری ( روزهای پرتردد و کم تردد) به طور متوسط بیش از ۲۰ هزار نفر به این مجموعه تردد می‌کنند.

وی از رضایت ۸۹.۶۳ درصدی بازدید کنندگان تفرجگاه عینالی از تنوع بالای خدمات رفاهی، وجود فضای سبز شاداب و دنج و آرام در نظرسنجی ایسپا از تفرجگاه عینالی تبریز خبر داد و گفت: بیشترین میانگین تردد در یک روز تعطیل در روز جمعه به تفرجگاه عینالی تقریبا حدود ۱۱۶۵۱ نفر می باشد.

وی افزود: بیشترین میزان تردد به ترتیب مربوط به رده سنی ۳۵ – ۱۶ سال و ۵۵-۳۶ سال و زیر ۱۵ سال بوده و از جمله نقاط قوت وجود تفرجگاه عینالی استفاده تقریبا برابر زنان و مردان ازین تفرجگاه است.

فاتحی فر ادامه داد: مطابق نتایج به دست آمده اکثریت شهروندان یعنی۸۹.۶۳ درصد بازدیدکنندگان، تنوع بالای خدمات رفاهی و مناسب بودن آنها، وجود فضای سبز و شاداب و دنج و آرام و ساده و شیک بودن را از نقاط قوت مجموعه تفرجگاه عینالی بیان کرده اند.

وی، تاکید کرد: بر اساس این نظرسنجی بیشترین رضایت مربوط به ایجاد و گسترش فضای سبز عینالی با میانگین ۷۲.۵۱ درصد، وضعیت بهداشتی و پاکیزگی فضای عینالی با میانگین ۷۱.۶ درصد و رضایت از خدمات تفریحی ورزشی وضعیت روشنایی محوطه عینالی در شب بوده است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، گفت: همچنین در این نظرسنجی، ۱۹.۵ درصد پاسخگویان افزایش تجهیزات ومبلمان پارک و خدمات رفاهی را بعنوان نقاط قابل بهبود در تفرجگاه عینالی عنوان کرده اند.

وی با بیان اینکه ۳۲.۹ درصد بازدیدکنندگان پیشنهاد ایجاد تجهیزات و زمین های ورزشی در تفرجگاه عینالی را خواستار بودند، افزود: ۲۷.۶ درصد نیز پیشنهاد ایجاد و اختصاص مسیر مخصوص دوچرخه سواری و ۲۱ درصد نیز درخواست برگزاری موسیقی سنتی در تفرجگاه عینالی را داشتند.

وی با بیان اینکه پارک جنگلی عون بن علی یکی از پارک های جنگلی مهم کلانشهر تبریز می باشد که نقش زیادی در تلطیف محیط زیست، مدرن سازی شهر، روحیه، رفاه و آسایش شهروندان دارد، تصریح کرد: خدمات و تجهیزاتی که در این پارک برای شهروندان تدارک دیده شده علیرغم ایجاد این تجهیزات وتدارکات و خدمات مهم در این مکان تفریحی و گردشگری، اطلاعاتی از میزان آشنایی و رضایت شهروندان در این زمینه وجود نداشته است به همین دلیل نظرسنجی توسط مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی اجرا گردید.

فاتحی‌فر از جمله اهداف این نظرسنجی ، اطلاع از میزان آشنایی و رضایت شهروندان از این مکان، کیفیت فضاهای تفریحی، فضای سبز، پاکیزگی و بهداشت محیط، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، روشنایی محوطه و خدمات حمل و نقل، اطلاع از کیفیت اجرای پروژه ها و تعیین نقاط قوت و و نقاط قابل بهبود مجموعه و… بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});