• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3

عشق و علاقه به وطن ستاد بیرلیک را به وجود آورده است

  • کد خبر : 146241
  • 29 خرداد 1403 - 9:58
عشق و علاقه به وطن ستاد بیرلیک را به وجود آورده است
یازاکو - رئیس ستاد بیرلیک، با اشاره به عشق و علاقه به وطن گفت: به گفته شاعر بزرگ فضولی "سالک راه حقیقت عشقه ائیلر اقتداء" اگر امروز دور هم جمع شده‌ایم نشات گرفته از عشق است، اگر عشق و علاقه وطن نبود با این دل شکسته با استرس و فشار های جامعه در اینجا گردهم نمی آمدیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، نوید محمدی نسب آباد در آئین افتتاحیه ستاد مردمی بیرلیک گفت: یقین دارم، تمامی افرادی که در اینجا حضور دارند عاشق هستند و مسئولیت پذیر. این افراد میخواهند پدران سر سفره شرمنده نباشند، مادران در پستو اشک خود را پاک کنند، دختران با امنیت در جامعه قدم بگذارند، جوانان بخندند، نخبگان بجای مهاجرت در کشور فعالیت نمایند.

وی خاطر نشان شد: همه ما می‌دانیم که همه‌ی این آرزوها یک شبه مهیا نمی شود. ولی میدانیم که یک قدم جلو میرویم، ما در وسط میدان قرار گرفته ایم و دیگر وقت تردید نیست. با قدم های محکم و با تمام توان گام برمیداریم.

محمدی در خصوص فردای انتخابات گفت: آینده برای ما زیاد روشن نیست ولی میدانیم هر نتیجه ای میخواهد باشد اطمینان داریم فردای انتخابات اگر پزشکیان رییس جمهور نشود شرمنده نمیشویم ما پزشکیان و اولاد پزشکیان را می‌شناسیم می‌دانیم زمانی که مردم فقیر هستند، فرزندانش از خارج کشور سیسمونی نمی‌خرند و اقدام به اخذ اقامت از کانادا نمی‌کنند.

وی با اشاره به خصوصیات بارز پزشکیان گفت: افتخار می‌کنیم که کاندیدای متبوع ما علامه دهر نیست و صراحتا چیزی را که نمی‌داند به صراحت می‌گوید نمیدانم و به کارشناسان مربوطه ارجاع داده و از علم آنها استفاده می‌کند.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});