• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
3

آغاز رسمی پویش سراسری برای تمام ایران

  • کد خبر : 146392
  • 30 خرداد 1403 - 9:34
آغاز رسمی پویش سراسری برای تمام ایران
یازاکو - ستاد جوانان و دانشجویی دکتر پزشکیان در آذربایجان شرقی از آغاز پویش برای تمام ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، موسی ساکت رییس ستاد جوانان و دانشجویی گفت که این کمپین با هدف شنیده شدن و انعکاس صدای به‌حاشیه رانده‌شدگان و کسانی که به‌نوعی احساس می‌کنند جاافتاده‌اند راه‌اندازی شده است. لذا از تمامی هویت‌های مغفول و رنجیده، تمام کسانی که حس می‌کنند سهم و حقی در تعیین سرنوشت سیاسی خود ندارند و افرادی که هنوز مایوس و مردد هستند و تصمیم نگرفته‌اند درخواست داریم این تجربیاتشان را در شبکه‌های مجازی با هشتگ #برای_تمام_ایران به اشتراگ بگذارند. ما این هشتگ را رصد می‌کنیم و انعکاس می‌دهیم.

او همچنین ابراز امیدواری کرد تا این کمپین بتواند یک همگرایی ملی واقعی و مبتنی بر مفاهمه بین تمام مردم ایران به‌وجود بیاورد و تبدیل به یک پویش سراسری شود. وی در پایان افزود دکتر پزشکیان تنها کسی است که می‌تواند تبلور شعار “برای تمام ایران” باشد.

در متن این کمپین آمده است:

تمام جاافتاده است! ما #برای_تمام_ایران این‌جا هستیم. تمام آن‌ها که فکر می‌کنند تا حالا جایی در ایران نداشته‌اند. تمام آن‌ها که دیده نشده‌اند، صدایشان شنیده نشده و به حاشیه رانده شده‌اند. تمام حرف ما این است که این حاشیه باید وارد متن شود و رسمیت بیابد. «تمام» که بیاید، تنوع، تفاوت، تسامح و تساهل هم می‌آید. ما هم می‌آییم، همه ایرانیان می‌آیند. بدون آن‌‌که کسی جا بیفتد. تمام حرف ما این است که باید «تمام» ایران را دید، خواند و شنید. نه کسی جا بیفتد، نه کسی طرد شود و نه کسی به حاشیه رانده شود.

تمام متن ما شمایید.

با شما این «تمام» را تمام می‌کنیم، بدون آن‌که کسی جا بیفتد.

کمپین #برای_تمام_ایران دعوتی است از نسل Z، زنان، دانشجویان تعلیقی، معلمان و اساتید اخراجی، نخبگان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، هنرمندان، فرودستان و کارگران، کارآفرینان مستقل، حاشیه‌نشینان، اهل سنت و دراویش، ترک، کرد، عرب، لر، بلوچ، ترکمن، گیلک، تالش و… تا بگویند تحت چه شرایطی رای می‌دهند؟

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});