• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
2

قالی باف کوتاه بیا نیست/ انصراف جلیلی موجب سرخوردگی جریان انقلاب خواهد شد

  • کد خبر : 146464
  • 30 خرداد 1403 - 16:00
قالی باف کوتاه بیا نیست/ انصراف جلیلی موجب سرخوردگی جریان انقلاب خواهد شد
یازاکو - موج سرخوردگی در بین طرفداران سعید جلیلی ایجاد شده است. آنها معتقدند اگر جلیلی که تنها کاندیدای با برنامه و ادامه دهند راه شهید رئیسی است از عرصه رقابت کناره گیری کند، قطعا آرای خالص او به سبد قالی باف نخواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، عمده ترین استدلال طرفداران جلیلی این است که قالی باف به دلیل مواضع سیاسی خود و اطرافیانش نه تنها کاندیدای جبهه انقلاب محسوب نمی شود، بلکه شائبه فساد و حواشی اطراف او ضربه سنگینی به جریان انقلابی و دل بستگان به نظام خواهد زد.

آن چیزی که این روزها بیش از قبل ایجاد تشتت در بین علاقه مندان به نظام ایجاد کرده، القای این مهم است که جلیلی مثل همیشه تسلیم فشار شود و انصراف دهد.

با جدی تر شدن فضا و شکل گیری آرایش انتخاباتی چهره ها و جریان های سیاسی، گمانه زنی ها برای کناره گیری برخی نامزدها به صورت جدی آغاز شده است.

با توجه به گرایش ۶ کاندیدای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، طبیعتا مسعود پزشکیان تا انتها در صحنه باقی می ماند اما در بین ۵ نفر دیگر، چانه زنی ها ادامه دارد.

هرچند آرای مصطفی پورمحمدی، علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی زاده آنقدری نیست که تاثیری داشته باشد اما کناره گیری هر کدام از آنها، موج ایجاد وحدت در بین اصولگرایان را تقویت خواهد کرد.

در حال حاضر درگیری جدی بین قالی بافی ها و هواداران و نزدیکان سعید جلیلی شکل گرفته است.

با وجود تاکید چند باره سعید جلیلی و مسئولین ستادش پیرامون اینکه وی تا آخر در صحنه باقی خواهد ماند اما طیف وابسته به قالی باف اصرار دارند که جلیلی به نفع آنها کناره گیری خواهد کرد.

این فشار رسانه ای کار را به جایی رسانده که موج سرخوردگی در بین طرفداران سعید جلیلی ایجاد شده است. آنها معتقدند اگر جلیلی که تنها کاندیدای با برنامه و ادامه دهند راه شهید رئیسی است از عرصه رقابت کناره گیری کند، قطعا آرای خالص او به سبد قالی باف نخواهد رفت.

عمده ترین استدلال طرفداران جلیلی این است که قالی باف به دلیل مواضع سیاسی خود و اطرافیانش نه تنها کاندیدای جبهه انقلاب محسوب نمی شود، بلکه شائبه فساد و حواشی اطراف او ضربه سنگینی به جریان انقلابی و دل بستگان به نظام خواهد زد.

از همین رو انصراف سعید جلیلی از ادامه رقابت موجب سرخوردگی پای کاران نظام خواهد شد و این یاس و نا امیدی در آینده قطعا مشکل ساز می شود.

به نظر می رسد با توجه به احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات، یا باید جلیلی و قالی باف تا انتها در رقابت باقی بمانند تا بالاخره وزن جدی این دو طیف مشخص شده و یا اگر قرار به کناره گیری باشد، قالی باف که جایگاه ریاست قوه مقننه را به تازگی به دست آورده و اوضاع خوبی هم در نظرسنجی های انتخاباتی ندارد فردی باشد که از عرصه رقابت خارج می شود.

آن چیزی که این روزها بیش از قبل ایجاد تشتت در بین علاقه مندان به نظام ایجاد کرده، القای این مهم است که جلیلی مثل همیشه تسلیم فشار شود و انصراف دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});