• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
1

جشنواره تئاتر عروسکی تبریز در شهرداری منطقه ۲ تبریز کلید خورد/تجلیل از کودکان دارای اختلال اوتیسم

  • کد خبر : 146593
  • 01 تیر 1403 - 12:30
جشنواره تئاتر عروسکی تبریز در شهرداری منطقه ۲ تبریز کلید خورد/تجلیل از کودکان دارای اختلال اوتیسم
یازاکو - جشنواره تئاتر عروسکی با شعار " تبریز شهر دوستدار کودک " به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲ کلید خورد.

در این جشنواره که به مدت سه روز در محل تالار اندیشه مجموعه ائل گلی تبریز برگزار می شود، سه گانه تئاتر عروسکی با نام های “اوزون قولاق آریلار”، قیرخ آیاق” و “کوشی و موشی” با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ شهروندی، صیانت از منابع طبیعی و نگهداشت شهری در قالب تئاتر عروسکی به کودکان آموزش داده می شود.
در اولین روز از این جشنواره که ۳۰ خرداد ماه برگزار شد گروه نمایش عروسکی میکا متشکل از ۱۰ بازیگر جوان به اجرای نمایش پرداختند.
در این برنامه که با استقبال پرشور خانواده ها و کودکان روبرو شد، همچنین از ۵ تن از دختران برنده شرکت کننده در مسابقه عکاسی “حجاب اولی ها” که به همت شهرداری منطقه ۲ تبریز و همزمان با دهه کرامت برگزار شده بود تجلیل به عمل آمد.
در این برنامه همچنین با هدف حمایت از تشکل های مردمی و گروه های خاص از شهروندان تبریز با اهدای لوح با امضای موسی علیپور زنوزی شهردار منطقه ۲ تبریز و هدایا از ۳۰ نفر از کودکان دارای اختلال اوتیسم و سرپرست آنان خانم وجیهه شیخ زاده تجلیل به عمل آمد.
محمد امین خوش نیت مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲ تبریز در این برنامه با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت شهری تبریز بر حمایت از همه شهروندان در همه رده های سنی استوار گشته گفت: با توجه به هجمه رسانه های مختلف و رواج برخی سرگرمی های نامناسب اینترنتی در سطح جامعه بهتر است که فرزندان خود را به سوی تفریحات سالم و هنرهای آموزنده مانند نمایش، تئاتر، سینما، موسیقی و زمینه های قرآنی سوق دهیم تا هم از تهدیدات فضای مجازی در امان بمانند و هم اینکه در رشد و توسعه فرهنگی هنری شهرمان سهیم باشیم.
وی افزود به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در طول سال جاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری و مذهبی در قالب ۵۲ هفته تنظیم و به شهرداری های مناطق ابلاغ شده و انتظار می رود شهروندان عزیز با مشارکت خود در این برنامه ها در راه ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی شهرمان کوشا باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});