• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
2
با حضور پیشکسوتان، هنرمندان و مخاطبان تئاتر تبریز

نمایش «مک موردو» به صحنه رفت

  • کد خبر : 146608
  • 01 تیر 1403 - 15:00
نمایش «مک موردو» به صحنه رفت
یازاکو - نمایش «مک موردو» به کارگردانی میثم پاسبان‌طوس در تئاتر شهر تبریز اجراهای خود را آغاز کرد

عصر چهارشنبه ۳۰ خرداد، به بهانه آغاز اجراهای نمایش «مک موردو» مجموعه تئاتر شهر تبریز میزبان جمعی از هنرمندان و مخاطبان تئاتر بود.

در آیین افتتاح این نمایش، استاد منصور حمیدی، هنرمند پیشکسوت تئاتر آذربایجان، ضمن تبریک به عوامل نمایش، رویداد‌های اینچنینی را مبارک دانست و افزود: هر اتفاق و رویداد تئاتری موجب اعتلای هنر و نمایش در این شهر است و امیدوارم چراغ سالن‌های نمایشی تبریز به واسطه حضور علاقه‌مندان همواره و همیشه روشن بماند.

استاد منصور حمیدی در ادامه صحبت‌های خود با یادآوری فعالیت‌ها و جایگاه هنری مرحوم احد پاسبان‌طوس اذعان داشت: کاش امروز احد پاسبان‌طوس در قید حیات بود و همینجا و در مراسم زنگ افتتاح نمایشی که پسرش میثم پاسبان‌طوس کارگردانی می‌کند حضور داشت؛ اما یاد و خاطره این هنرمند بزرگ همواره بر صفحات هنر تبریز و آذربایجان زنده خواهد ماند و امیدوارم یادگار و خلف او نیز راه پدر را به خوبی ادامه دهد.

عباس زارع، مدیر اسبق تئاتر شهر و هنرمند عرصه نمایش نیز با گرامی دانستن این اتفاق، اظهار امیدواری کرد که نسل جدید با واسطه تجربه‌هایی که در کنار بزرگان تئاتر این خطه کسب می‌کنند بتوانند با روی صحنه بردن آثار با کیفیت ارتباط مخاطبان و سالن‌های نمایش را نزدیک‌تر کنند. این نمایش کاری است از استدیو آراکس که ناصر کاظمی آن را نگاشته و میثم پاسبانطوس کارگردانی آن را بر عهده دارد.

علیرضا صالح نیا، شقایق نصیری، امیرحسین درودگری، آرزو صامت، سهند محمودی، آیلین صدیق زنده بازیگران این نمایش هستند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: هر دقیقه شخصی از دنیا می‌رود؛ بدون آن که متوجه باشیم ما همه در صف هستیم. هرگز نمیدانیم چند نفر جلو‌تر از ما در صف هستند. «مک موردو» از چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، به صحنه رفته‌است و هر شب ساعت ۱۹ در پلاتو استاد قبه‌زرین مجموعه تئاتر شهر تبریز، واقع در میدان دانشسرا میزبان علاقه‌مندان تئاتر می‌باشد. بلیت این نمایش در سایت ebilit.com در دسترس و قابل خرید است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});