• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
3
رئیس اداره راهداری جاده‌ای استان:

هفت و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان آسفالت شد

  • کد خبر : 147589
  • 11 تیر 1403 - 21:10
هفت و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان آسفالت شد
یازاکو - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تبریز از اجرای روکش آسفالت ۷ و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان خبر داد.

محمد مسیب‌زاده با اشاره به مطالبه مردمی در خصوص مرمت و بهسازی آسفالت این آزادراه گفت: در عرض سه ماه گذشته هفت و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان روکش آسفالت شده و چندین پیمانکار در قطعات مختلف آزادراه در حال آسفالت‌ریزی هستند.

وی با بیان اینکه با ۷۰۰ تن آسفالت عملیات چاله پرکنی و لکه‌گیری در محورهای مواصلاتی شهرستان تبریز انجام شده است، افزود: با استفاده از ظرفیت داخلی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تبریز ۱۰۰۰ تن آسفالت سرد تولید شده است.

وی همچنین بیان کرد: در راستای آشکارسازی جاده‌ها در شب و ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های تبریز، راهداران شهرستان ۲۰۰ کیلومتر خط‌کشی انجام دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تبریز مطرح کرد: تقاطع غیرهمسطح سردرود با ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی، تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی بعثت با پیشرفت ۶۵ درصد و اصلاح و بازسازی ابنیه فنی کنارگذر غربی شهید باکری از جمله پروژه‌های در دست اجرای اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تبریز است.

همچنین تعریض و شانه‌سازی محور قدیم باسمنج به طول سه کیلومتر، احداث راه روستای مشیرآباد به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت ۶۰ درصد و مشارکت در تعریض و آسفالت راه روستای تازه کند به طول ۲ کیلومتر از پروژه‌های روستایی راهداری شهرستان تبریز است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});