• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3

مناسب‌سازی پیاده رو های بافت مرکزی شهر برای تمامی شهروندان

  • کد خبر : 147887
  • 14 تیر 1403 - 20:22
مناسب‌سازی پیاده رو های بافت مرکزی شهر برای تمامی شهروندان
یازاکو - شهردار منطقه ۸ از مناسب سازی پیاده رو های بافت مرکزی شهر، برای تمامی شهروندان به ویژه جامعه معلولین خبر داد.

حسین منیری فر با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه۸ در راستای مناسب سازی معابر سطح حوزه برای تردد افراد کم توان و ناتوان افزود: در تمامی پروژه های پیاده راهی منطقه ۸، احداث مسیر روشندلان و معابر مسطح لحاظ شده تا روشندلان و افراد ناتوان به راحتی بتوانند در پیاده رو های منطقه ۸ تردد کنند.

شهردار منطقه ۸ افزود: یکی از مهمترین دغدغه ها و در عین حال انتظار معلولین از مدیریت شهری متناسب سازی معابر و فضاهای شهری برای اقشار مختلف است و در این راستا شهرداری تبریز نسبت به استاندارد سازی و بهسازی محیط شهری برای معلولین و افراد کم توان اقدام و پروژه های عمرانی خود را اجرایی می کند.

وی افزود: طی سالیان اخیر در راستای بهینه سازی معابر منطقه، اقدامات قابل توجهی جهت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی آغاز کرده و قصد داریم طی ماه های آتی اقدامات جهادی در راستای بهسازی محیط شهری برای معلولین و افراد کم توان در سطح منطقه انجام دهیم تا رفاه نسبی را برای معلولین محترم در سطح منطقه محقق شود.

حسین منیری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در راستای ساماندهی بارانداز یمن دوزان و خیابان صادقیه تبریز، عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از ابتدای سالجاری، عملیات مسقف سازی بار انداز یمن دوزان را آغاز کرده اند که عملیات بتن ریزی سقف در فاز نخست پروژه انجام شده و در فاز دوم پروژه، عملیات نصب تیرهای فولادی سقف به سرعت در حال اجراست.

وی به مشخصات پروژه اشاره کرده و گفت: پروژه مسقف سازی بارانداز یمن دوزان، به طول ۴۰۰ متر و عرض ۸ متر در حال اجراست که در دیواره های این پروژه بالغ بر ۵۰۰ بولت جهت تحمل وزنی تیرهای سقف کاشت شده است و در این پروژه ۴۸ تیر فولادی ۸ متری به وزن ۴۰ تن بارگذاری می شود.

شهردار منطقه ۸، در خصوص پروژه پوشش بار انداز یمن دوزان گفت:در پروژه مسقف نمودن بارانداز یمن دوزان، بعد از مسقف سازی سقف زیر گذر مسیر پیاده راهی به عرض ۱۲ متر جهت دسترسی آسان شهروندان و گردشگران به بازار تاریخی تبریز اجرا خواهد شد و در اختیار شهروندان و گردشگران گرامی قرار خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=147887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});