• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 July - 2024
2

پزشکیان اهل باج دادن نیست/ کابینه ی پزشکیان باید متشکل از تمام اقوام باشد

  • کد خبر : 148541
  • 20 تیر 1403 - 23:27
پزشکیان اهل باج دادن نیست/ کابینه ی پزشکیان باید متشکل از تمام اقوام باشد
رییس ستاد بیرلیک گفت: کابینه ی پزشکیان باید متشکل از تمام اقوام ترک، کرد، لر ، بلوچ باشد.

به گزارش یازاکو، نوید محمدی در جلسه ستاد بیرلیک با اصحاب رسانه گفت: شاکله تشکیل دهنده ی این ستاد ، دانشجویان دهه هشتادی هستند که از سال ۸۰ فعالیت میکنند و تا امروز به عنوان کنش‌گران عمومی در فضای سیاسی و اجتماعی فعالیت کرده اند و حتی در انتخابات ۹۴ نیز فعال بودیم و امسال بلافاصله پس از تایید صلاحیت پزشکیان ستاد کشوری در کمترین زمان شکل گرفت.

تولید محتوا و انتشار روزانه خبرنامه کاغذی و توزیع بین ستادهای پزشکیان از متفاوت ترین اقدامات ما بود و تغییر محل برگزاری همایش مردمی پزشکیان از پورشریفی به ورزشگاه تختی از مهمترین کنش‌گری های ما بود و تا زمان اعلام نتایج با صدور شش بیانیه خط مشی و مطالبات و اهداف آینده خود را تشریح کردیم.

رییس ستاد مردمی بیرلیک در مورد رویکرد آینده این ستاد خاطر نشان شد: بر همین اساس پیگیری مطالبات طرح شده در زمان تبلیغات انتخاباتی را در سرلوحه امور خود قرار خواهیم داد و گفتمان عدالت محور پزشکیان از مهمترین آنهاست چرا که در انتخابات نیز به وضوح شاهد بودیم مناطقی که از این نظر مورد تبعیض قرار گرفته اند، بیشترین حمایت را از پزشکیان کردند.

وی افزود: گسترش عدالت نه تنها اولویت دولت پزشکیان بلکه از اهداف دولت شهید رییسی نیز بوده و بر همین اساس از همه هواداران و نفرات رقیب در انتخابات برای همکاری و تحقق این مهم در دولت چهاردهم دعوت می کنیم و انتظار داریم کابینه دولت پزشکیان تمثالی و تصویری از کل کشور باشد.
محمدی در خصوص تحلیل ها از ترکیب آرای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نیز گفت: باید بپذیریم که نقش آرای قومیتی در انتخاب پزشکیان مؤثر بوده و این امر حتی در میزان آرای شهرهای ترک زبان استان های شمالی نیز قابل مشاهده است و اینکه در شهرها و استان های به اصطلاح اصلاح طلبی چون اصفهان و یزد به رقیب پزشکیان رای داده اند، نشان از رویکرد فراجناحی انتخابات اخیر است.

وی تصریح کرد: با این حال پزشکیان به دنبال تخصیص منابع و امکانات به یک قوم یا استان خاصی نیست و ستاد بیرلیک نیز در راستای همین رویکرد به دنبال توسعه عدالت در همه کشور است و از این پس به عنوان یک حامی، منتقد و ناظر در کنار دولت پزشکیان خواهیم بود و اینکه این ستاد در آینده به صورت یک تشکل حزبی مستقل یا وابسته ادامه حیات خواهد داد، فعلا مد نظر نیست.

رییس ستاد بیرلیک تاکید کرد: سابقه مشخص و روشن پزشکیان دلیل روشنی بر مستقل بودن وی است و بدون شک این ویژگی در انتخاب نفرات کابینه و تشکیل دولت نیز نمود خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});