• امروز : چهارشنبه - ۲۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 July - 2024
2

۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سردرود هزینه شد

  • کد خبر : 148813
  • 27 تیر 1403 - 12:16
۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سردرود هزینه شد
یازاکو - رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری برای اجرای تقاطع غیرهمسطح سردرود ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، ولی پورمحمد با بیان اینکه این پروژه در راستای ساماندهی ترافیک جاده ای مسیر ممقان – تبریز – عجب شیر و رفع نقاط حادثه خیز استان اجرا می شود، افزود: قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار در سال گذشته منعقد شده و در ۶ ماه اخیر روند اجرای آن سرعت گرفته است.

وی اظهار کرد: قرارداد اولیه این پروژه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است که با احتساب مدت تعدیل و ۲۵ درصد ابلاغ، اعتبار آن به ۲ هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سردرود دارای ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

پورمحمد، ادامه داد: این پروژه، پل یک دهانه ۴۱ متری بوده که با احتساب رمپ و لوپ های آن طول آن به ۳.۵ کیلومتر می رسد و تاکنون برای اجرای آن ۲۸۰ تن آهن آلات استفاده شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای این پروژه، سه هزار مترمکعب عملیات سنگی پیرامون جاده در ورودی سردرود اجرا شده و چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=148813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});