• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
2

۱۰ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 149078
  • 29 تیر 1403 - 18:15
۱۰ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری می‌رسد
یازاکو - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هفته دولت در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سیداحمد موسوی روز جمعه در بازدید از طرح‌های مسکن در مراغه افزود: تاکنون بیش از ۲۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن افزود: برای بیش از ۷۴ هزار واحد زمین تامین، و عملیات ساخت این طرح‌ها آغاز شده است.

وی با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن نیز بیان کرد: تامین مسکن حمایتی برای اقشار کم‌برخوردار جامعه از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که توسط وزارت راه و شهرسازی با جدیت تمام دنبال می شود.

به گفته «موسوی» اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، طرح نهضت ملی مسکن را در اولویت برنامه‌های اجرایی سال جاری قرار داده است و با تمام توان جهت تامین مسکن برای جامعه هدف تلاش می‌کند.

وی با اشاره به سهم هفت هزار واحدی مراغه از طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت: ساخت بیش از ۲ و هزار ۵۰۰ واحد در مراغه آغاز شده و برای پنج هزار واحد نیز زمین تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در سایت غدیر مراغه برای بیش از پنج هزار واحد زمین تامین شده و به زودی عملیات ساخت این واحدها آغاز می‌شود.

«مرتضی مینویی»، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز سرعت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن را در این شهرستان خوب ارزیابی کرد و افزود: برخی از این طرح‌ها مشکل تامین آب، برق و گاز دارد و با برنامه‌ریزی‌ها و تامین اعتبار این مشکلات نیز به زودی حل می‌شود.

بر اساس ارزیابی ها در سایه تلاش‌های صورت گرفته در اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و رفع موانع و مشکلات، پروژه نهضت ملی مسکن در این استان با سرعت مناسب در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});