• امروز : دوشنبه - ۱ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 July - 2024
1
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد:

افزایش آمار فوتی ها تصادفات درون شهری تبریز

  • کد خبر : 149340
  • 31 تیر 1403 - 23:05
افزایش آمار فوتی ها تصادفات درون شهری تبریز
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز از افزایش آمار تصادفات درون شهری خبر داد و گفت: طی چند ماه اخیر ۳۸ نفر در سوانح رانندگی درون شهری جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، دویست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

روح الله رشیدی طی تذکری در این جلسه با اشاره به افزایش فوتی ها در سوانح رانندگی درون شهری اظهار کرد: متاسفانه فوتی‌های سرصحنه‌ی تصادفات درون شهری در حال افزایش است به طوری که طی ماه‌های گذشته ۳۸ نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده‌اند، ضروری است تا بحث اورژانس خدمات بهداشتی و درمانی درون شهری را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: پارک حاشیه‌ای مسئله‌ای است که شورای ششم سعی در حل آن دارد، زمان قرارداد این شرکت چهار تیرماه به اتمام رسیده که براساس همین قرارداد ۴۵ روز فرجه برای آن مقرر شده است که مهلت آن نیز ۱۸ مردادماه به طور قطعی به پایان می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: مسئولین محترم حمل و نقل و سازمان ترافیک در کمیسیون حمل و نقل تعهد کرده‌اند تا خودشان بدون اینکه پارک حاشیه‌ای را در اختیار پیمانکاری قرار دهند، مدیریت کنند. خواستم تا این موضوع را دوباره یادآوری کنم تا دغدغه‌ی مردم در این زمینه از بین برود و مردم بدانند این قرارداد تمام شده است و ما نیز برای اطمینان خاطر بیشتر این موضوع را گوشزد کردیم، تا شهرداری نیز بنابر قرارداد عمل کند.

رشیدی اظهار کرد: بحث دیگر در خصوص میزان اضافه کاری نیروهای شرکت تدبیراندیش است که از اول با چالش روبرو بوده و یک سال و نیم است که این شرکت فعال است و این تبعیض در حق آن‌ها روا داشته می شود و ما در این مدت نتوانسته‌ایم بحث اضافی کاری آن‌ها را مانند شرکت جدید تلاشگران رفع کنیم. همچنین برای نیروهایی جدیدی که در حال ورود به این شرکت است، جلسه‌ای تشکیل شود تا روند اجرایی جذب نیرو مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در خصوص تفاهم نامه با آتا سنتر برای تجهیز ماشین آلات سنگین نیز شفاف سازی شده و شهرداری این موضوع را توضیح دهد و بگویند که این تفاهم نامه چه پیامدهایی برای شهرداری داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان گفت: تاکید موکد دارم که یک سری مصوبات شورا که به هیئت تطبیق می‌رود اما رفت و برگشت یا توضیحات مسائل اداری آن زمانبر است که این موضوع برای ما مشکلی نیست اما در رابطه با شهروندان بایستی انجام کارهایشان را تسریع بخشید زیرا شهروندان از کار و زندگی خود می‌زنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});