• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

مجلس مهیای رای اعتماد به دولت پزشکیان است

  • کد خبر : 149753
  • 04 مرداد 1403 - 12:00
مجلس مهیای رای اعتماد به دولت پزشکیان است
یازاکو - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تاکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب، فضای همدلی و صمیمیت برای کمک به شکل گیری دولت چهاردهم، رای اعتماد به وزرا و رفع مشکلات مردم مهیا است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا نوین روز پنجشنبه در خصوص همکاری مجلس شورای اسلامی در تشکیل دولت چهاردهم، اظهار کرد: رهنمودهای لازم را رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور منتخب در خصوص انتخاب کابینه و وزرا مطرح کردند.

وی افزود: آنچه که برعهده نمایندگان مجلس است، انجام وظایف قانونی خود با تعامل بیشتر بر اساس شاخص‌ها و ویژگی‌هایی است که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند تا به عنوان یک کار فوری و آنی در کوتاه ترین زمان ممکن، بررسی‌های لازم انجام گیرد و دولت جدید هرچه سریعتر شکل بگیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارهای مقامات مختلف با رئیس جمهور منتخب، اظهار کرد: امیدواریم بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور که هفته آینده برگزار می‌شود، بررسی اسامی وزرا آغاز شده و دولت پزشکیان در اولین فرصت با رای اعتماد مجلس آغاز به کار کند.

نوین در خصوص شرایط حاکم بر مجلس برای بررسی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: شرایط حاکم بر مجلس، خوب به نظر می‌رسد و بر اساس آنچه که از همکاران می‌شنویم، فضا برای همدلی و صمیمیت برای کمک به شکل گیری دولت چهاردهم و رفع مشکلات مردم مهیا است چون که بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، موفقیت رئیس جمهور، موفقیت همه مسئولان، نهادها و ملت بزرگ ایران محسوب می‌شود و این یک واقعیت است.

وی در خصوص معیارهای رای اعتماد به وزرا، افزود: همواره اساس ما انتخاب و رای مردم است و نمایندگان مردم نیز جدا از مردم نیستند و به طور قطع بر اساس این اعتماد اقدام خواهند کرد و بر این اساس یکسری شاخص‌ها و معیارهایی مدنظر است.

وی، کارآمدی و کاربلدی، پاکدستی، عدم سوسابقه خاص در مدیریت، چهره مردمی مثل رئیس جمهور منتخب، سادگی و بی آلایشی در مدیریت و فارغ از مباحث جناحی و فکری، فقط دغدغه خدمت به مردم داشتن را از جمله معیارهای انتخاب وزیر دولت چهاردهم عنوان کرد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم بر اساس شعارها و وعده‌های شنیده شده از سوی رئیس جمهور، وزرای این دولت نیز پای کار خدمت به مردم بوده و با عمل صادقانه به وعده‌های خود شاهد تغییر اساسی در نگرش‌های مدیریتی کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});