• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
2

استان آذربایجان شرقی دچار عقب ماندگی‌های زیرساختی است

  • کد خبر : 149881
  • 05 مرداد 1403 - 19:00
استان آذربایجان شرقی دچار عقب ماندگی‌های زیرساختی است
یازاکو - رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌ شرقی از جلسه این مجمع با رئیس جمهور منتخب در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: متاسفانه استان در دهه اخیر از نظر زیرساخت‌ها دچار عقب ماندگی‌هایی شده و ما در برخی از شاخص‌ها به رتبه‌های ۱۵ و ۱۶ رسیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا نوین نماینده مردم «تبریز، آذرشهر و اسکو» در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به موجب تصمیم نمایندگان استان آذربایجان شرقی، بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی،نمایندگان عضو در ۷ شورای عالی، نظیر شورای عالی معادن، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای حل اختلاف و غیره ..انتخاب شدند.

نوین با اشاره به جلسات مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: بنا داریم پیرو تشکیل این جلسات، نخست با رئیس جمهور منتخب و همچنین در آینده با هیئت دولت، جلسه ای را داشته باشیم تا از این طریق، موضوعات توسعه‌ای و عمرانی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: البته باید به این نکته اشاره کنم که متاسفانه استان آذربایجان شرقی در دهه اخیر از نظر زیرساخت‌ها دچار عقب ماندگی‌هایی شده و ما در برخی از شاخص‌ها به رتبه‌های ۱۵ و ۱۶ رسیده‌ایم. با این حال امیدواریم با حضور آقای دکتر پزشکیان در مسند رئیس جمهور و هیئت دولت جدید، اقدامات خوبی در استان صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});