• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
1

تفرجگاه عینالی الگویی برای سایر شهرها

  • کد خبر : 150115
  • 08 مرداد 1403 - 11:14
تفرجگاه عینالی الگویی برای سایر شهرها
یازاکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، شهردار قم و مدیرعامل سازمان همیاری قم به همراه مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از روستای گردشگری "دند" واقع در تفرجگاه عینالی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، مهدی متقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم و شهرداران این استان، مدیرعامل سازمان همیاری قم با همراهی موحدنیا مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و مهدی مهری معاون اداری مالی سازمان ‌عون بن علی با حضور درتفرجگاه عینالی ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گمنام و زیارت امام زادگان عون و زید بن علی از روستای گردشگری دند و پتانسیل های موجود در کوه عینالی در راستای تبادل تجربیات در حوزه گردشگری بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید متقیان با تمجید از پتانسیل های تفرجگاه عینالی در راستای توسعه گردشگری تبریز گفت: فضای سبز عینالی و عملیات توسعه ای آن می تواند الگوی خوبی برای سایر شهرهای کشور در زمینه افزایش سرانه فضای سبز و اماکن تفریحی باشد.

وی افزود: احداث روستای بوم گردی “دند” نیز سبب دوچندان شدن جذابیت گردشگری در این مجموعه شده است که نظیر آن در کمتر نقاط کشور دیده می شود.

در ادامه این بازدید گفتگوهای کارشناسی در زمینه انتقال تجربیات و بهرمندی از حداکثر پتانسیل های گردشگری و الگو برداری از پروژه های موفق مورد تبادل نظر حاظرین قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=150115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});