• امروز : یکشنبه - ۲۸ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 18 August - 2024
2

کاهش سه تا ۶ درجه‌ای دمای هوای آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 152202
  • 27 مرداد 1403 - 12:45
کاهش سه تا ۶ درجه‌ای دمای هوای آذربایجان‌شرقی
یازاکو - رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارندگی های رگباری شب گذشته در برخی نقاط استان از کاهش سه تا ۶ درجه ای دمای هوای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمد امیدفر روز شنبه افزود: از امروز تا بعد از ظهر یکشنبه، گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی ادامه داشته و موجب افزایش ابر، رگبار باران، غرش آذرخش و بروز مه در مناطق مستعد می شود.

وی اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از روز دوشنبه تا اواخر هفته به تدریج وضعیت جوی استان پایدار می شود.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان در این بازه زمانی شدت بارش ها در نیمه شمالی استان بیشتر است، گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در این مناطق ضروری است.

امیدفر، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته عجبشیر با ۳۶ درجه و تیکمه داش با ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای آذربایجان شرقی بوده و دمای تبریز در گرمترین زمان به ۳۵ درجه و در خنک ترین زمان به ۱۸ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی با بیان اینکه دمای فعلی تبریز ( ۸ صبح) ۱۹ درجه بالای صفر است، یادآور شد: دمای این شهر نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه سانتی گراد کاهش یافته است.

امید فر گفت: دمای تیکمه داش ۱۰ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته ۶ درجه کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});