• امروز : یکشنبه - ۲۸ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 18 August - 2024
2

برنامه‌ریزی برای تاسیس سومین شرکت با هدف ساماندهی کارکنان شهرداری تبریز

  • کد خبر : 152378
  • 28 مرداد 1403 - 15:15
برنامه‌ریزی برای تاسیس سومین شرکت با هدف ساماندهی کارکنان شهرداری تبریز
یازاکو - شهردار تبریز از برنامه ریزی برای تاسیس سومین شرکت جهت ساماندهی کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: با تشکیل این شرکت شاهد کاهش تفاوت در پرداخت حقوق و دستمزد و ارائه مزایای یکسان برای پرسنل خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار امروز در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: نخستین اقدام در زمینه این شرکت انعقاد قرارداد مربیان در مهرماه امسال خواهد بود و سایر موارد نیز به ترتیب وارد شرکت می‌شود.

هوشیار از اهتمام و تلاش شهرداری برای حفظ امنیت شغلی کارگران خبر داد و افزود: امروز تنها یک لیست بیمه برای کارگران شهرداری وجود دارد، این در حالی است که در گذشته ساز و کار مشخصی در این زمینه وجود نداشت در بررسی حق و حقوق کارگران در ایام گذشته نشانگر همین موضوع است.

وی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در زمینه ساماندهی کارگران رخ داده است، تصریح کرد: شرکت‌های تدبیر اندیش و تلاشگران امروز وارد فاز مثبت شده اند و ارزش سهام این کارگران به طور فوق العاده افزایش خواهد یافت.

شهردار تبریز ادامه داد: این اقدامات و نتایج حاصل از آن دستاورد بزرگی برای شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهد بود و می تواند به عنوان رویکردی قابل توجه و ممتاز مورد توجه قرار گیرد.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه مقبره الشعرا اظهار کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی مقبره الشعرا ۱۵ سال مخروبه و بلاتکلیف باقی مانده بود و شهرداری تبریز اقدام به ساماندهی آن کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت مخروبه سابق این مجموعه فراموش شده و مشکلات جزئی موجود مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});