• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
3

همراهی شرکت عمران شهر سهند در برگزاری رینوفست دوم

  • کد خبر : 152725
  • 31 مرداد 1403 - 13:45
همراهی شرکت عمران شهر سهند در برگزاری رینوفست دوم
یازاکو - در نشست مشترک مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی بر همراهی و حمایت شرکت عمران سهند از رویدادهای فناوری محور و به ویژه جشنواره دانش آموزی فن آوری محور رینوفست تاکید شد.

به گزرش پایگاه خبری یازاکو، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در این جلسه با تاکید بر این‌که تلاش می‌کنیم سهند را به عنوان یک شهر دانشگاهی و نخبه پرور در جامعه معرفی کنیم، افزود: حضور دانشگاه صنعتی سهند و چهره‌های نخبه در حوزه مختلف همچون رباتیک و… در این شهر ظرفیت ارزشمندی ایجاد کرده است.

فرهاد سعیدی با تاکید بر تعامل و همکاری تنگاتنگ مابین دو مجموعه، بر اهمیت هدایت دانش‌آموزان به سمت فناوری و ضرورت راهبری نوجوانان و جوانان فعال در حوزه علم و فناوری در شهر جدید سهند تاکید کرد.

رضا کریملو، مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی نیز در این جلسه با تاکید بر هم‌افزایی دو مجموعه در راستای توسعه مباحث فناورانه در این شهر جدید، به استقبال ویژه دانش‌آموزان سهندی از نخستین دوره جشنواره رینوفست اشاره کرد.

وی با تشریح فعالیت‌های منطقه ویژه ربع رشیدی، توضیحاتی در مورد اهمیت و اهداف برگزاری جشنواره رینوفست و همچنین رینوتکس ارائه کرد.

در این جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای فی مابین دو مجموعه در زمینه‌های مشترک همکاری به ویژه در جشنواره‌ رینوفست با محوریت حضور دانش آموزان سهندی تدوین شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});