• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
1

آخرین وضعیت طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

  • کد خبر : 153709
  • 10 شهریور 1403 - 11:30
آخرین وضعیت طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی
یازاکو - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از عزم جدی مجلس و دولت برای تعیین تکلیف و اجرای قطعی طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پایان بخشیدن به پروسه رفت و برگشت های مصوبه مذکور میان مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، علیرضا نوین امروز اظهار کرد: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی سراسر کشور با هدف حذف واسطه های استخدامی و شرکت های طرف قرارداد با کارگران و مستخدمین بخش های اجرائی، خدماتی و شرکتی در پروسه اشتغال زایی اسفندماه سال گذشته به تصویب مجلس رسیده و اجرائی شدن این مصوبه منتظر تائید نهایی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی این مصوبه خاطرنشان کرد: مجلس دوازدهم اهتمام جدی برای عملیاتی کردن این مصوبه دارد و تلاش خواهیم کرد با پی گیری ها و تعاملات بین بخشی میان مجلس، دولت و مجمع تشخیص مصلحت، زمینه را برای تائید و اجرای آن فراهم کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تائید و اجرای طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، زمینه ساز رفع بخش عمده ای از ممشکلات و پاسخگوی مطالبات این دسته از شاغلین خواهد شد و پس از آن، همه این نیروها طرف قرارداد و نیروهای دستگاه ها و سازمان های تابعه دولت خواهند شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پی گیری های مجدد در خصوص تعیین تکلیف این مصوبه و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از طریق رایزنی های بین بخشی و با جدیت آغاز شده و تلاش خواهد شد این مطالبه محقق گردد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=153709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});