• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
3

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توقف عملیات عمرانی در باغ گلستان شدند

  • کد خبر : 155865
  • 01 مهر 1403 - 20:11
اعضای شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توقف عملیات عمرانی در باغ گلستان شدند
اعضای شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توقف عملیات عمرانی در باغ گلستان شده و بر اختصاص زمین جدیدی خارج از حریم باغ گلستان برای احدات کلانتری به نیروی انتظامی تاکید کردند.

به گزارش یازاکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص گفت: ۱۳ روز از مطرح شدن موضوع باغ گلستان می‌گذرد و استناد همه بر صورت جلسه‌ای امضا شده توسط شهرداری است، تااین لحظه هیچ اظهار نظری از شهردار درخصوص دلیل اجرای این اقدام مطرح نشده که آیا در واگذاری این زمین به ثبت ملی بودن آن توجهی نشده است. 
وی ادامه داد: آقای فرماندار بیان کردند که در این موضوع تشویق اذهان عمومی صورت گرفته واگذاری زمین انجام نگرفته و هدف بهره‌برداری بوده است در حالیکه صورتجلسه نشان می‌دهد که در این مکان واگذاری زمین صورت گرفته است
وی افزود: در بحث تغییر کاربری ماده‌ ۵ و عملیات ساختمانی که در آن‌جا انجام گرفته است، جا دارد تا از شهرداری منطقه بابت حضور به موقع جهت جلوگیری از  اجرای این طرح تشکر کنم.
بابایی اقدم بیان کرد: در پی هر واکنش از  اعضای شورای شهر بر این موضوع به اقدامات صورت گرفته در این محل افزوده شد، رییس شورای شهر در نامه ای  ۴۸ ساعت زمان دادند تا عملیات توقف و زمین جدیدی برای اختصاص به نیروی انتظامی معرفی شود، اما تا این لحظه خبری از این موضوع نشده است. 
وی عنوان کرد: درخواست اصلی و شفاف ما مبنی براین است که اقدامات غیرقانونی که در این مکان انجام گرفته به حالت اولیه بازگردانده شود و از هرجایی که صلاح است، زمینی برای اختصاص به نیروی انتظامی پیشنهاد کنید. تا زمانی که در این خصوص تصمیم گیری صورت گیرد، عملیات اجرایی متوقف شود
عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: در موضوع خلیل آباد چند روزی است که اهالی دوباره گلایه‌‌های خود را مطرح می‌کنند، هرچند بنده همواره گفته‌ام که این موضوع اقدام شایسته‌ای بوده اما حیف است که در این وضعیت باقی بماند، تا جایی که امکان دارد سعی شود تا این کار هرچه زودتر تکمیل شود.
 
احد صادقی در ادامه گفت: چرا شهرداری‌ در انجام کوچک‌ترین کارها چون سرویس مدارس از شورای شهر رخصت می‌گیرد اما در اجرای چنین طرح بزرگی هیچ اطلاعی به شورای شهر داده نمی‌شود.
وی افزود: مصوبات شورای تامین عین قانون است اما نمی‌تواند قوانین دیگر را نقض کند.
 
 
روح الله رشیدی خاطرنشان کرد:  نظام این همه برای این موضوعات هزینه می‌کند،  ما کار خوبی کردیم که این موضوع را رسانه‌ای کردیم.
 
احمدی تاکید کرد: اگر شهروند یا عضوی از شورا شهر برای این مبحث اعلام نظر نمی‌کرد یک جای کار می‌لنگید و نشان می‌داد که شهر زنده نیست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=155865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});