• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
1
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

صرف اعتبارات برای کاهش آسیب های اجتماعی باید نتیجه بخش باشد

  • کد خبر : 156080
  • 03 مهر 1403 - 20:00
صرف اعتبارات برای کاهش آسیب های اجتماعی باید نتیجه بخش باشد
یازاکو - سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اهتمام ویژه دستگاه های متولی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، یادآور شد: هزینه کردها و صرف اعتبارات برای این موضوع باید در سطح جامعه ملموس و نتیجه بخش باشد و هزینه ها هدر نرود.

تراب محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان، افزود: در این زمینه اعتباراتی که برای کنترل آسیب‌های اجتماعی برای دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استانی در نظر گرفته می‌شود، باید هر چه سریع‌تر جذب شود.

وی اقدامات برخی دستگاه‌های آذربایجان شرقی در زمینه جذب اعتبارات کنترل آسیب‌های اجتماعی را رضایت‌بخش دانست و اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش استان با تقویت بدنه کارشناسی در این حوزه موفق عمل کرده و امید است با جذب اعتبارات بیشتر و برنامه‌ریزی‌های مناسب شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

محمدی با تاکید بر توجه جدی تمام دستگاه های اجرایی به موضوع آسیب‌های اجتماعی، افزود: دستگاه‌های مربوطه بهتر است قبل از اینکه اعتبارات تخصیص داده شود، پیشنهادهای خود را در رابطه‌ با برنامه‌های مرتبط با مسائل اجتماعی به‌ ویژه مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری اجتماعی تنظیم کرده و توسط امور اجتماعی استانداری مرتب مورد بازرسی قرار گرفته و نظارت شود.

وی خواستار ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌هایی که اعتبارات آسیب‌های اجتماعی دریافت می‌کنند، شد.

محمدی با اشاره به برنامه‌ریزی مدون و منطقی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان، ادامه داد: دستگاه هایی که اعتبارات آسیب های اجتماعی می گیرند باید گزارش موثقی از اقدامات انجام شده ارائه دهند.

وی گفت: اعتبارات اختصاص یافته برای کنترل آسیب های اجتماعی باید منجر به کاهش پدیده حاشیه نشینی، کاهش معضل طلاق، کاهش پدیده شوم اعتیاد، کاهش ترک تحصیل دانش آموزان و سایر آسیب‌ها شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});