• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
1

قیمت اجاره خانه اردبیل / برای اجاره خانه نوساز در اردبیل چقدر باید هزینه کرد؟

  • کد خبر : 156127
  • 04 مهر 1403 - 11:30
قیمت اجاره خانه اردبیل / برای اجاره خانه نوساز در اردبیل چقدر باید هزینه کرد؟
یازاکو - اردبیل از آن دسته شهرهایی است که پس از سال 1396 رشد چشمگیری در زمینه قیمت مسکن تجربه کرده است. این موضوع همچنین محرکی برای رشد اجاره‌بها در این شهر بوده است. اما اکنون با آغاز فصل پاییز، مستاجران برای اجاره خانه در شهر اردبیل چه مبلغی باید در نظر داشته باشند؟

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، قیمت مسکن طی سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و شهر اردبیل، مرکز استان اردبیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سخاوت مبشری، رئیس اتحادیه املاک شهر اردبیل چندی پیش درباره افزایش قیمت مسکن در این شهر، به تجارت‌نیوز گفته بود: «قیمت مسکن در اردبیل از سال ۱۳۹۶ به بعد وارد مسیر صعودی شد. در نهایت نیز این رشد قیمت در سال ۱۴۰۱ به اوج خود رسید. از سال ۱۴۰۱ سرعت رشد قیمت مسکن کاهش یافته، اما همان‌گونه که گفته شد، از نیمه دوم سال گذشته، قیمت مسکن در اردبیل حدود ۳۰ درصد رشد یافته است.»

قیمت مسکن یکی از محرک‌های اصلی اجاره‌بها محسوب می‌شود و به همین نسبت، اجاره خانه نیز افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. اما اکنون مستاجران برای اجاره خانه در شهر اردبیل چقدر باید هزینه کنند؟

قیمت اجاره خانه در اردبیل
بررسی آگهی‌های اجاره خانه در شهر اردبیل نشان می‌دهد، اکنون می‌توان با رهن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه چهار میلیون تومان، در این شهر سوئیتی نوساز اجاره کرد.

همچنین با رهن ۱۰۰ میلیون تومان و پرداخت اجاره ماهانه هشت میلیون تومان نیز می‌توان در محدوده سعدی، آپارتمانی ۷۰ متری و ساخت سال ۱۳۸۵ اجاره کرد.

در صورتی‌که مستاجران بتوانند رهنی بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بپردازند، خانه‌هایی بیش از ۹۰ متر در سبد انتخاب‌های آنها قرار می‌گیرد. همچنین متقاضیان اجاره خانه در این شهر می‌توانند با حدود ۳۵۰ میلیون تومان خانه‌ای در محدوده بعثت اجاره کنند.

در این بین مستاجران می‌توانند با فراهم کردن رهنی معادل ۵۰۰ میلیون تومان خانه‌ای نوساز با متراژ بیش از ۱۴۰ متر خریداری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=156127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});